عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امید به آینده در بین مردم سرمایه ارزشمند حاصل از اقدامات دولت است


امید به آینده در بین مردم سرمایه ارزشمند حاصل از اقدامات دولت است

امید به آینده در بین مردم سرمایه ارزشمند حاصل از اقدامات دولت است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تشریح اقدامات دولت در سه سال گذشته گفت: صداقت دولت و اقدامات سازنده در حوزه های مختلف از جمله توافق هسته ای منجر به اعتماد متقابل و ایجاد امید در مردم شد که به عنوان سرمایه ای ارزشمند باید قدر دانسته شود
مهندس عبدالقدیر کریمی در گردهمایی مدیران مدارس گنبد که به منظور تبیین سیاست های دولت در آموزش و پرورش و پروژه مهر برگزار شد، امنیت و آرامش حاکم بر کشور را محصول تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی و نظامی و نیز اقدامات دولت در این عرصه عنوان کرد و گفت: دولت در حوزه امنیت و رفاه مردم تلاش های مضاعف داشته و این امر منجر به امید به زندگی بهتر و ارتقای شرایط زندگی در بین مردم شده است.
معاون استاندار گلستان به توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی به عنوان یکی از اقدامات موفق دولت که با تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حاصل شده است، اشاره کرد و گفت: در آینده اثرات ملموس این توافق در زندگی مردم بیشتر وبهتر نمایان خواهد شد.
کریمی گفت: بررسی شاخص های کلیدی، اساسی و تاثیرگذار در زندگی و معیشت مردم همچون تورم نشان می دهد که اقدامات دولت در این حوزه ها در مقایسه با دولت گذشته بسیار تاثیرگذار بوده است.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این نکته که آموزش و پرورش به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نهادها می تواند بیشترین کمک را به دولت در زمینه های مختلف بکند، خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از حوزه هایی است که آموزش و پرورش می تواند در رفع آنها نقش آفرینی کند.
وی با اشاره نقش مدارس و مدیران آن برای مقابله با آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد و موادمخدر گفت: استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت مدارس در این زمینه قطعا در امر مقابله با آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.
وی با اشاره به تاثیرگذاری وسیع و ملی اجرای تصمیماتی که در آموزش و پرورش اتخاذ می شود، بر لزوم انعطاف پذیری مدیران آن در اجرای برنامه های آموزش و پرورش تاکید و خاطرنشان کرد: طرح هدایت تحصیلی از جمله این موارد بود که در صورت عدم انعطاف در اجرای آن، برای کشور مشکل، برای دولت زحمت و برای مردم دغدغه ایجاد می کرد.
وی خطاب به مدیران مدارس گنبدکاووس گفت: تلاش برای ارتقای شاخص های آموزشی از قبیل کسب رتبه های برتر در جشنواره های مختلف علمی ، آموزشی و ورزشی، المپیادها و کنکور از جمله انتظاراتی است که از مدیران آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد.
در این مراسم معاونین آموزش متوسطه و توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در سخنانی به تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش گنبد پرداختند.
رشد 80 درصدی در هدایت دانش آموزان به هنرستان های فنی و حرفه ای در راستای توازن علمی و آموزشی، ارتقای 1.37 درصدی در کیفیت آموزش و 23 درصدی در کمیت آموزشی و دستیابی به رشد 50 درصدی در کسب میانگین نمرات بالاتر از میانگین کشوری در دروس مختلف از جمله مواردی بود که در حوزه آموزشی به آن اشاره شد.
تکمیل ناوگام حمل و نقل آموزش و پرورش گنبد و افزایش تعداد خودروها از یک دستگاه به هفت دستگاه، تکمیل و بهره برداری از ساختمان هشت مدرسه توسط خیرین و فراهم کردن مقدمات احداث هفت مدرسه دیگر، بهره برداری از دو مدرسه احداثی از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاداجرایی فرمان امام (ره) و پیگیری احداث دو مدرسه دیگر توسط این بنیاد، احداث سه آموزشگاه و دو سالن ورزشی از محل طرح های ملی و ایجاد اشتغال برای بیش از 400 نفر از محل اجرای طرح بسته های حمایتی و جذب معلمین حق التدریس نیز از جمله مواردی بود تحقق آن در سه سال گذشته در آموزش و پرورش گنبدکاووس اعلام شد.

امید به آینده در بین مردم سرمایه ارزشمند حاصل از اقدامات دولت است

 

امید به آینده در بین مردم سرمایه ارزشمند حاصل از اقدامات دولت است

 

امید به آینده در بین مردم سرمایه ارزشمند حاصل از اقدامات دولت است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 579
  • کد خبر : 24345