عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگداشت شهدای فاجعه منا کمترین کار برای تکریم خانواده آنان است


بزرگداشت شهدای فاجعه منا کمترین کار برای تکریم خانواده آنان است

بزرگداشت شهدای فاجعه منا کمترین کار برای تکریم خانواده آنان است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت برگزاری مراسم باشکوه برای جان باختگان فاجعه دردناک منا، اظهار داشت: بزرگداشت درخور شان، کمترین کار برای تکریم خانواده این عزیزان است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه هماهنگی بزرگداشت نخستین سالگرد شهدای منا در شهرستان گنبد،گفت: این حادثه غم بار که در آن جمع زیادی از حجاج کشورمان، استان گلستان و گنبدکاووس مظلومانه به شهادت رسیدند، بسیاری از مردم بویژه خانواده های این عزیزان را متالم و اندوهگین ساخت.
وی افزود: برای بزرگداشت جان باختگان این حادثه دردناک، دو برنامه ویژه توسط مجموعه مدیریت استانداری و دو اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حج و زیارت استان گلستان با هماهنگی خانواده های این عزیزان در گنبدکاووس پیش بینی شده است.
کریمی اضافه کرد: این دو برنامه که یکی مراسم سنتی بزرگداشت شهدای منا است، صبح روز 14 شهریور امسال در مصلی نماز جمعه اهل سنت و با حضور استاندار گلستان و به احتمال زیاد نماینده ولی فقیه در استان و مدیران شهرستان و خانواده های جان باختگان منا برگزار می شود.
وی اظهار کرد: برنامه دوم که عصر همان روز ساعت 17 تا 19 در محل پارک قابوس و با حضور هنرمندان، ورزشکاران و مجریان صدا و سیما و خانواده های جان باختگان منا و مدیران محلی برگزار می شود که یک ساعت از این برنامه نیز به صورت مستقیم از شبکه یک و به احتمال زیاد از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.
فرماندارویژه گنبدکاووس با بیان اینکه خانواده های شهدای منا میزبان اصلی این دو مراسم هستند، ابراز داشت: در مراسم صبح روز 14 شهریور چند مسوول استان گلستان سخنرانی خواهند کرد.
کریمی همچنین از برنامه دیدار خانواده های شهدای منا با مقام معظم رهبری در 17 شهریور امسال خبر داد و گفت: تمهیدات این دیدار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در حال انجام است.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این نشست با قدردانی از اهتمام مسئولان استان گلستان در برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای منا، گفت: تکریم و ارج نهادن به خانواده این عزیزان، اقدام شایسته نظام است.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: هر چه این مراسم ها باشکوهتر برگزار شود، ضمن اینکه به تقویت وحدت امت اسلامی کمک می کند، دشمنان اسلام را که در حال رصد این برنامه ها هستند مایوس تر خواهد کرد.
وی همچنین از موضع گیری مقام معظم رهبری و پیام های تسلیت معظم له در خصوص فاجعه دردناک منا قدردانی کرد و گفت: این فاجعه انسانی به دلیل بی کفایتی آل سعود رخ داد و قلوب امت اسلام را جریحه دار کرد.
در این جلسه برخی مدیران و سه تن از خانواده شهدای منا در گنبدکاووس نیز به بیان نقطه نظرات خود در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهدای منا پرداختند.

بزرگداشت شهدای فاجعه منا کمترین کار برای تکریم خانواده آنان است

 

بزرگداشت شهدای فاجعه منا کمترین کار برای تکریم خانواده آنان است

 

بزرگداشت شهدای فاجعه منا کمترین کار برای تکریم خانواده آنان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 886
  • کد خبر : 24713