عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان مراوه تپه


برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در به ریاست معاون محترم فرماندار و اعضاء در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید .

سید ابوالفضل حسینی نیا ضمن قدردانی از حضور اعضا و تبریک پیشاپیش به مناسبت اعیاد پیش رو ( قربان و غدیر ) تصریح کرد : اگر امروز دارای ارزش و اعتباری در دنیا و مجامع بین الملل هستیم به علت رشادت ها و از خود گذشتگی های عزیزانی است که در طول دوران جنگ تحمیلی و جهاد حق علیه باطل یا به شهادت رسیده اند و یا به درجات جانبازی و آزادگی نائل شده اند .

معاون فرماندار مراوه تپه گفت : امروز انتقال فرهنگ جهاد ، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به نسل‌های بعد از دفاع مقدس ضرورتی انکارناپذیر است.

وی افزود : انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده کارآمد ترین و بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است .

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مراوه تپه گفت : هدف از برگزاری این گونه برنامه ها یاد آوری خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه یاد شهداء و انتقال آن به آیندگان است .

سرهنگ کاوش همچنین از کلیه مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان خواست با تلاش و همکاری همدیگر هفته دفاع مقدس را پرشورتر از سالهای پیش برگزار کنیم تا باعث شور و نشاط در بین جوانان شود .

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .