عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بندرگز برگزار شد


صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بندرگز برگزار شد

 به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بندرگز برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این آیین گفت : توانمندی و اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موجب شده که ملت ایران امنیت اجتماعی و عمومی همراه با آرامش داشته باشند .

"علی اصغر میرزایی" با تقدیر از تلاش ها و عملکرد نیروی انتظامی بندرگز افزود : نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی برای برقراری امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند .

وی ادامه داد : برخورد با انواع جرائم ، مبارزه با سرقت و مواد مخدر و حفاظت و حراست از مرزها ، تنها بخشی از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی است .

فرماندار بندرگز اظهار داشت : اگر ایران اسلامی امروز محور اقتدار و امنیت است حاصل تلاش ها و جانفشانیهای شهدا و زحمات پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی است .

میرزایی با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت : امروز دشمنان از طریق نرم افزاری وارد میدان جنگ می شوند و تمام توطئه های آنان با اطاعت از رهبری و وحدت و یکپارچگی ملت، خنثی خواهد شد.

در پایان این مراسم از تعدادی مأموران نیروی انتظامی شهرستان بندرگز با اهدای هدایایی تقدیر شد.

در این آیین ، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، رییس دادگستری ، دادستان ، اعضای شورای تأمین ، مدیران دستگاه های اجرایی ، خانواده شهدا و جانبازان نیز حضور داشتند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1168
  • کد خبر : 2494