عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسات شورای مشورتی جوانان و رابطین جوانان ادارات باید برنامه محور باشد


جلسات شورای مشورتی جوانان و رابطین جوانان ادارات باید برنامه محور باشد

جلسات شورای مشورتی جوانان و رابطین جوانان ادارات باید برنامه محور باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در نخستین جلسه رابطین جوان ادارات که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در استفاده از ظرفیت جوانها جدی هستیم و انتظار داریم جوانان در این جلسات در مورد مسائل مختلف فرهنگی اجتماعی راهکار ارائه دهند و همچنین پذیرای راهکارهای جوانان در مسائل توسعه ای شهرستان هستیم.
وی با بیان اینکه این بررسی ها باید با اولویت حل مسائل و مشکلات جوانان باشد به کارکرد کمیته های جوانان اشاره کرد و به ارائه نسخه بومی برای حل مسائل شهرستان گنبد کاووس تاکید کرد و گفت: فرهنگ همه مناسبتهای اجتماعی را شامل می شود و باید با شناخت مسائل راهکارهایی متناسب با فرهنگ اجتماعی مردم شهرستان ارائه شود.
وی همچنین یادآور شد:جوانان در این جلسات با فکر و انگیزه حضور یابند و با تعیین موضوعات به ارائه راهکارهای اجرایی بپردازند چرا که اگر راهکارها صحیح باشد باعث تحول در جامعه خواهد شد.
مهندس حمیدی با اشاره به آسیب های شبکه های مجازی و دسترسی جوانان به اطلاعات گسترده دنیای مجازی بر لزوم استفاده صحیح از دستاوردهای تکنولوژی های ارتباطی تاکید کرد و افزود: جوانان شورای مشورتی شهرستان جوانان خوشفکر و با انگیزه ای هستند که باید از ظرفیت های آنها استفاده کرد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 938
  • کد خبر : 2531