عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضورفرمانداردر یادواره شهدای کارخانه خاوردشت


حضورفرمانداردر یادواره شهدای کارخانه خاوردشت

حضورفرمانداردر یادواره شهدای کارخانه خاوردشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفردفرماندارشهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، به همراه مدیران استان وشهرستان در مراسم یادواره شهدای کارخانه خاوردشت امروزیک شنبه شرکت نمودند.

فرماندارگفت: ما در یادواره شهدا به دنبال ترویج فرهنگ قدردانی و سپاس از شهدای گرانقدر هستیم و باید با گسترش فرهنگ شهید و شهادت، جوانان را در مسیر سبک زندگی اسلامی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: امروز مستکبرین جهان در موسسات استراتژیکی و امنیتی، سعی دارند فرهنگ واقعی ایثار و جهاد را در دنیا انحرافی ترویج دهند و اقدام به تشکیل گروه های داعش، طالبان، النصره و … کرده اند.

تجری مفرد بیان کرد: اگر امروز با وجود ناآرامی هایی که در اطراف کشور وجود دارد، در امنیت و آرامش به سر می بریم این به واسطه هشت سال دفاع مقدس و جوانمردی شهدای گرانقدر است.

مدیرعامل کارخانه خاوردشت گفت:امنیت موجود در چارچوب مملکت اسلامی حاصل خون شهدا، تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای مسلح است.

مدیرعامل شرکت در مراسم یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: امنیت و استقلال کشور به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه مطالعه سیره شهدا بر ما لازم است، افزود: امنیت موجود در چارچوب مملکت اسلامی حاصل خون شهدا، تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای مسلح است.

مدیرعامل با بیان اینکه افتخار می کنیم که سه تن از همکاران ما در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام به فیض شهادت نائل آمدند، گفت: اگر اکنون در امنیت کامل مشغول به فعالیت اقتصادی هستیم، به سبب از خودگذشتگی و ایثار شهدای گرانقدر اسلام است.

حضورفرمانداردر یادواره شهدای کارخانه خاوردشت

 

حضورفرمانداردر یادواره شهدای کارخانه خاوردشت

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .