عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احیا و زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی از نیازهای جامعه امروز است

در آستانه ماه محرم و صفر ؛

احیا و زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی از نیازهای جامعه امروز است

احیا و زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی از نیازهای جامعه امروز است

شهرام شیرزاد معاون فرماندار کلاله در ستاد شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی گفت: احیا و زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی از نیازهای جامعه امروز در مقابله با جنگ نرم دشمن به حساب می آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله شیرزاد معاون فرماندار اظهار داشت : رسالت ما در اعتلای فرهنگ عاشورایی در حوزه باورهای دینی سنگین تر است لذا باید چرایی حماسه عاشورای امام حسین ع تبیین شود.

حجت الاسلام صفی الحسینی سرپرست تبلیغات اسلامی گفت : دهه اول محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است و باید در احیا این فریضه الهی همت بیشتربگماریم تا ارزش های والای قیام عاشورا احیا شود.

وی در ادامه افزود : روحانیون و مداحان در بیان سخن و بهره گیری از اشعار ، وحدت جامعه اسلامی را مدنظر داشته باشند و از بیان مطالب ضعیف و خرافه خودداری کنند .

حجت الاسلام صفی الحسینی سپس با اشاره به رسالت روحانیون اظهار داشت : توصیه ما به روحانیون و خطبا در این ماه عزیز ، تاکید بر تبیین آموزه های دینی و مقابله با جنگ نرم، معرفی سبک زندگی اسلامی،تقویت خدا باوری ، ایمان، شجاعت، بصیرت افزایی و توکل به خدا با نگاه به قیام عاشورای امام حسین ع است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 728
  • کد خبر : 25463