عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاحیه اردوهای دانش آموزی استان گلستان با اعزام 160 دانش آموز دختر آزادشهری


افتتاحیه اردوهای دانش آموزی استان گلستان با اعزام 160 دانش آموز دختر آزادشهری

افتتاحیه اردوهای دانش آموزی استان گلستان با اعزام 160 دانش آموز دختر آزادشهری

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، اردوهای دانش آموزی استان گلستان با اعزام 160 دانش آموز دختر آزادشهری آغاز شد.

حبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر به بیان اهمیت برگزاری این چنین اردوها اشاره و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقابله با جنگ نرم دشمنان از جمله اهداف دیگر اردوهای راهیان‌نور است.

وی همچنین هدف از اعزام این کاروان را معرفی الگوها و اسطوره‌های دوران دفاع مقدس، ایجاد پیوند عاطفی بین نسل‌های انقلاب و همچنین ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان عنوان کرد و یادآور شد: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق جنگی از جمله برنامه‌های منظم سپاه با همکاری آموزش و پرورش است که با قوت انجام می‌شود.

محمد بذرافشان معاون پرورشی آموزش و پرورش آزادشهرگفت:این دانش آموزان درقالب 4 اتوبوس و 16 نفر عوامل شامل:مسئول اردو،مربی،راوی و روحانی به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد. وی هدف از این اردوها را آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثاروشهادت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد.

دانش آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور ابتدا در سالن اجتماعات سپاه یادواره شهدا برگزار کردند سپس با بدرقه خانواده ها و مسئولین به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 846
  • کد خبر : 25730