عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین دیدار مردم و مسوولان در بندرگز برگزار شد


سومین دیدار مردم و مسوولان در بندرگز برگزار شد

 در راستای انجام منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای عملی شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، سومین دیدار مردم و مسوولان در دولت یازدهم ، در روستای سرمحله از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرگز برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در جمع اهالی روستای سرمحله گفت : توسعه و آبادانی روستاها در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

"علی اصغر میرزایی" افزود  : جمعیت ساکن در روستا ، سهم قابل توجهی را در اقتصاد و فرهنگ ایفا می کنند .

وی ادامه داد : روستاها به لحاظ تولیدات باغی ، دامی و کشاورزی ، نقش بسزایی در کشور ایفا کرده است .

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است ، افزود : دولت یازدهم تلاش مضاعف دارد تا مشکلات در روستاها حل شود .

میرزایی تاکید داشت : برای برطرف کردن مشکلات در روستاها باید با وحدت و همدلی و تعامل گام برداریم .

وی اظهار داشت :  اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران به عنوان متولیان اصلی روستاها باید در ایجاد وحدت و همدلی در سطح روستا تاثیر گذار باشند .

فرماندار بندرگز اجرای سد کوچک مخزنی در صورت تهیه زمین ، ساماندهی و لایروبی رودخانه روستا با اعتبار 400 میلیون ریال ، سرویس روشنایی معابر روستا با اعتبار 10 میلیون ریال ، انجام مطالعه ، طراحی و تجهیز اراضی نسق شالیزاری ، تخصیص 2 میلیارد ریال برای تکمیل بند سنگی ملاتی ، تخصیص 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای تکمیل پل سرمحله -  ول افرا را از مهمترین اقدامات اجرایی دیدار مردم با مسوولان در روستای سرمحله ذکر کرد .

میرزایی ، اجرای طرح مفتاح الجنه ، ویزیت رایگان ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، تهیه دارو برای نیازمندان و توزیع بسته های سلامت با اعتبار 20 میلیون ریال را از دیگر برنامه های اجرایی در این دیدار بیان کرد.

گفتنی است ، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی گلستان نیز در این برنامه حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1295
  • کد خبر : 2582