عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروازهای فرودگاه کلاله کار خود را آغاز کرد


پروازهای فرودگاه کلاله کار خود را آغاز کرد

پروازهای فرودگاه کلاله کار خود را آغاز کرد

پروازهای فرودگاه کلاله با 2 پرواز در هفته تهران به کلاله و بلعکس بصورت رفت و برگشت کار خود را بطور رسمی از روز شنبه 24 مهر ماه با شرکت ماهان ایر آغاز می کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله پس از اتمام پروژه بیمارستان کلاله بالاخره استارت آغاز به کار فرودگاه کلاله با 2 پرواز در هفته کار خود را از روز شنبه 24 مهر ماه آغاز می کند .

فرماندار کلاله در اینباره گفت : از ابتدای تصدی فرمانداری کلاله 2 اولویت در شهرستان داشتیم که دغدغه مردم بود که خوشبختانه بیمارستان را سال گذشته به اتمام رساندیم وتحویل مردم منطقه دادیم و به حول قوه الهی و با تلاش سایر مسئولین و رایزنی های متعددی که با مسئولین استانی و کشوری و شرکتهای هواپیمایی صورت دادیم بالاخره با 2 پرواز در هفته و در روزهای شنبه و چهارشنبه در ساعات 11 و 13 از 24 مهرماه توسط شرکت هواپیمایی ماهان کار خود را آغاز میکند .

وی در ادامه افزود قیمت بلیط 145 هزار تومان و 5 درصد تخفیف برای ادارات و سازمانها می باشد که مسافرین می توانند با مراجعه به سایت www.hic514.ir یا با مراجعه به شرکتهای خدماتی مسافرتی نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند ضمنا محل سوار شدنم مسافرین در مهرآباد تهران ترمینال شماره 4 می باشد .

شمار تماس دفتر فروش تهران : 02188982470

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1091
  • کد خبر : 25942