عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروازهای فرودگاه کلاله از 28 مهر آغاز می شود


پروازهای فرودگاه کلاله از 28 مهر آغاز می شود

پروازهای فرودگاه کلاله از 28 مهر آغاز می شود

فرماندار کلاله در نشست هم اندیشی پروازهای پایدار گفت : با تلاشها و مذاکرات یکسال گذشته با مقامات کشوری و استانی پروازهای مسیر تهران به کلاله و بلعکس از 28 مهر ماه آغاز شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر افزود : تمام زمینه های لازم برای برقراری پرواز در فرودگاه کلاله مهیا است و عزمی جدی در بین مسئولین شهرستان‌های شرق گلستان ایجاد شده تا به واسطه برقراری این پروازها در وهله اول شرق گلستان و در وهله بعدی استان گلستان در زمینه هوایی به پیشرفت‌هایی دست یابد.

برزگر اظهار داشت : تلاش خواهیم کرد تا با نیازسنجی منطقه و با رایزنی با مسئولین هواپیمایی بهترین زمان را برای پروازهای فرودگاه کلاله مشخص کنیم.

فرماندار کلاله سپس گفت : برقراری پروازها باعث سهولت مسافرت هوایی برای مردم و در کنار آن ترقی و پیشرفت این منطقه را در برخواهد داشت و از این رو می طلبد مسئولین و مردم شرق گلستان در این راه ما را یاری کنند تا تلاش های چند ماهه به نتیجه برسد .

وی درخصوص ساعت و روز پرواز افزود : فعلا پروازها بصورت 2 روز در هفته و در روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 11 و 13 برقرار می باشد و انشالله با استمرار پروازها مسیرهای دیگری از قبیل مشهد و زاهدان هم به این خط هوایی اضافه خواهد شد .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 844
  • کد خبر : 26178