عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ترکمن برگزار شد

 با توجه به تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس ومسکن، جلسه ای با حضورفرماندار، معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و سیجوال، روسای شوراهای اسلامی روستاهای تابعه، مدیران مدارس شهرستان، مسئولان خانه های بهداشت روستایی و برخی مسولان ادارات شهرستان جهت افزایش مشارکت اینترنتی مردم در سرشماری نفوس و مسکن در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) با اشاره به اینکه سطح سواد شهرستان ترکمن دراستان گلستان بالاست افزود: متاسفانه حضور مردم درثبت نام اینترنتی نفوس ومسکن بسیار پایین است و این شایسته شهرستان ترکمن نیست.

وی گفت: حضور مردم شهری در بخش ثبت نام اینترنتی  63 درصد و در بخش روستایی 36درصد است و رتبه شهرستان در سطح استان 12میباشد.

وی از همه اعضای جلسه خواست تا در زمان باقی مانده درخصوص تشویق مردم به ثبت نام اینترنتی کوشا باشند.

در این جلسه شیرنگی معاون فرماندار نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور شهیدان امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) با اشاره به مزایای سرشماری به روش اینترنتی گفت: صرفه جویی در وقت و زمان و امکانات از مهمترین مزایای این روش می باشد.

در ادامه شیرنگی افزود: هر گونه توسعه و پیشرفتی مستلزم اقدام و عمل مبتنی بر علم و خرد و اندیشه می باشدو بهترین و دقیقترین و جامع ترین روش برای جمع آوری اطلاعات نیز سرشماری است.

وی ادامه داد: سرشماری نفوس و مسکن به کارگزاران نظام این امکان را می دهد بر اساس اطلاعات علمی و دقیق برنامه ریزی های کلان را انجام دهند.

جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .