عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه گروه کاری آسیب های اجتماعی طرح تحکیم بنیان خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه گروه کاری آسیب های اجتماعی طرح تحکیم بنیان خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه گروه کاری آسیب های اجتماعی طرح تحکیم بنیان خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه گروه کاری آسیب های اجتماعی طرح تحکیم بنیان خانواده کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن با حضور شیرنگی معاون فرماندار ، روسای ادارات ، دهیاران و کارشناسان امور بانوان  در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ شیرنگی معاون فرماندار گفت:  امروزه زنان در جامعه اسلامی، همواره و همدوش مردان تلاش می كنند تا به شكوفایی برسند و در مسیر فرهنگ سازی نقش مثبت و بسزایی داشته باشند. شخصیت زنان و ابعاد شخصیتی آنان برای الگوسازی، بسیار موثر و تحول آفرین بوده است و همچنان نیز شاهد پیشرفت شان در تمام عرصه ها هستیم.

وی اظهار داشت: خانواده به عنوان یك نهاد فراگیر اجتماعی، هسته اولیه جامعه را سامان می دهد . خانواده، این نهاد مقدس و جاودانه در پیشرفت و توسعه مادی و معنوی جوامع بشری سرنوشت ساز است.

شیرنگی افزود: خانواده یك واحد اجتماعی است كه نشانه های آن اقامت مشترك در یك مكان، همكاری اقتصادی و پذیریش مسئولیت در پیدایش و تربیت فرزندان می باشد که این امر با آموزش پربارتر و بهتر خواهد بود .

در ادامه رئیس کمیته امداد شهرستان گزارشی از روند برگزاری کلاسها در ماه جاری در چند روستای تابعه را بیان کرد .

سپس مدیر شبکه بهداشت شهرستان مطا لبی در خصوص نحوه برگزاری کلاسها و حضور مشاورین عنوان کرد. در ادامه هر یک از اعضا از روند اجرای طرح و مشکلات و موانع موجود مطالبی را بیان و راهکارها و پیشنهادات خود را اعلام کردند.

 

جلسه گروه کاری آسیب های اجتماعی طرح تحکیم بنیان خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .