عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز برگزار شد


جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز برگزار شد

جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز برگزار شد

هفتمین جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز به ریاست علی اصغر میرزایی فرماندارشهرستان  و با حضور قوانلو ریاست صنعت معدن و تجارت استان و مسوولین ادارات ذیربط و مدیران واحدها ی صنعتی و تولیدی و بانکها در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

فرماندار بندرگز گفت : همه ما  تعصب ملی و مذهبی و  انقلابی به  این نظام و انقلاب داریم ، زیراکه  متعلق به همه ماست.

وی افزود : اگر در شرایط فعلی یک کشوری امن و با امنیتی در دنیا هستیم مدیون فداکاری و ایثار گریهایی است که مردم وملت ما در حوزه ها و عرصه های مختلف برای تثبیت و پایداری و خودکفایی کشور و نظام ما از خود نشان دادند.

این مقام مسوول با اشاره به تحریمهای ظالمانه دشمنان و عملکرد بی نظیر سرداران دیپلماسی که کشور را از خطرات خصمانه نجات دادند اشاره کرد و گفت : با همکاری همه ملت و هدایت و حمایتهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید ، بهانه ها و دلایل واهی و بی مورد از دشمنان سلب شد.

میرزایی گفت : ما باید در حوزه اقتصاد و عرصه اقتصادی به گونه عمل و حرکت کنیم که با تلاش و کوشش و ایفای نقش و وظیفه شناسی  هم کشور را از معظلات و مشکلات اقتصادی نجات دهیم و هم توطئه دشمنان را خنثی نمائیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تولید کنندگان به عنوان سربازان اقتصاد کشور ، افزود : حمایت از واحدهای تولیدی ورفع مشکلات تولید کنندگان وظیفه ماست.

فرماندار بندرگز با اشاره به اقدامات و فعالیتهای  صورت گرفته ازسوی دولت  اظهار داشت : دولت تدبیر و امید با وجود همه تنگناها ، با تمام توان به خدمت رسانی و حمایت از بنگاههای اقتصادی و در اختیار قرار دادن تسهیلات اهتمام داشته تا بتواند با ایجاد انگیزه و امید  ، فضای تولید وکسب و کار را رونق و موانع و مشکلات بخش اقتصادی جامعه را حل کند.

وی  با بیان اهمیت  ستاد اقتصاد مقاومتی و فعالیت کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خاطر نشان کرد : کارگروه ستاد و کمیته رفع موانع تولید از کمیته های فعال شهرستان می باشند که با تولید کنندگان ارتباط نزدیک و مستقیمی داشته و در نشستها و ارائه راهکارهای اثربخش تمام تلاش خود را در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و حمایت از آنها به کار گرفته است.

میرزایی با تاکید براهمیت  و برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بصورت هدفمند افزود : کار گروهها  به منظور بررسی تبادل نظر وهماهنگی حل موانع واحدهای تولیدی برگزار می شود که باید ضمن توجه جدی ، برگزاری آن  بصورت مستمرصورت پذیرد.

میرزایی  با استقبال  از برگزاری چنین نشستها  از سوی  صاحبان بنگاههای  اقتصادی  در ادامه سخنانش یاد آور شد  :  در این کارگروهها  با ایفای نقش و مثبت نگری و پیمودن راههای منطقی و هموار کردن زمینه  پیشرفت همه واحدها با علم به وجود مشکلات ،  چه دستگاههای اجرایی ، بانکها  و صاحبان صنایع و تولید هر یک با اعتقاد به وظایف خود عمل کنند و با درک شرایط تا جایی که امکان دارد با هم همکاری و تعامل داشته باشند.

گفتنی است که در این نشست قوانلو ریاست صنعت معدن و تجارت استان  از اقدامات صورت گرفته در راستای  حمایت از بنگاههای اقتصادی  و کسب و کار و رشد اقتصادی  در ستاد تسهیل استان ، مدیران ادارات و دستگاههای ذیربط ، بانکها و صاحبان واحدهای تولیدی هریک به بیان گزارش به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته اند.

جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز برگزار شد

 

جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 752
  • کد خبر : 26475