عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لازمه نتیجه مطلوب در بحث ترافیکی، بهره گیری از تکنولوژیهای جدید است

ابراهیم دشتیان ،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان :

لازمه نتیجه مطلوب در بحث ترافیکی، بهره گیری از تکنولوژیهای جدید است

لازمه نتیجه مطلوب در بحث ترافیکی، بهره گیری از تکنولوژیهای جدید است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان،هفتمین جلسه کمیته کارشناسی شورای ترافیک به ریاست "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری گرگان وبا حضور اعضای شهرستان گرگان برگزار شد .

ابراهیم دشتیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: لازمه نتیجه مطلوب در بحث ترافیکی،بهره گیری از تکنولوژیهای جدید سیستمهای حمل و نقل عمومی می باشد .

دشتیان در ابتدای جلسه با یاد و خاطر شهید دانش آموز حسین فهمیده این روز را گرامی داشت و د رادامه خواستار ارائه گزارشات و مصوبات جلسه قبل از سوی حاضرین شد و بر لزوم همفکری اعضاء و تعامل در جهت رفع موارد ترافیکی در مرکز استان تأکید کرد .

وی در ادامه به حل مشکلات ترافیکی وحمل و نقل عمومی در شهرستان با توجه به تردد بالا در شهر گرگان اشاره کرد و گفت: اگر بتوان در شهرهای بزرگ و مراکز استان نظیر گرگان که تراکم بالای جمعیتی و حجم زیاد ترافیک ؛ طرح و برنامه های ترافیکی با تکنولوژیهای جدید از جمله سیستم های حمل و نقل عمومی منطقی و علمی نظیر دوربین های هوشمند ترافیکی و سیستم های پیامکی ثلت و اعلام لحظه ای تخلف اجرایی گردد، می توان به نتایج مطلوب و قابل توجه برسیم .

وی در ادامه در خصوص احداث دوربرگردان شهر تازه تأسیس قرق بیان داشت: با توجه به کلیت طرح در جلسه قبل ،نیاز است اعضاء از نزدیک مورد را بازدید تا جانمایی دقیق جهت احداث و صرفاً استفاده از خودروهای سواری با هماهنگی و نظارت راهور صورت گیرد .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، بر رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و سرعتکاه ها در شهر گرگان از سوی شهرداری تأکید کرد و خواستار نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این قسمت ها شد .

در ادامه نیز موارد ترافیکی و درخواست های شهروندان مورد بررسی قرار گرفت و اعضاء نظرات کارشناسی خود را اعلام داشتند.

لازمه نتیجه مطلوب در بحث ترافیکی، بهره گیری از تکنولوژیهای جدید است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 650
  • کد خبر : 26819