عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان مراوه تپه


نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان مراوه تپه

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ، مراسم متمرکز زنگ استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه الزهراء و خلیج فارس شهرستان مراوه تپه با حضور تاجی فرماندار، پران دوجی  شهردار ، حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دبیران و دانش آموزان برگزار شد .

حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و یاد و خاطره ی شهدای دانش آموزی گفت : یکی از بنیادی ترین شعارهای انقلاب ما به رهبری امام راحل (ره) شعار « استقلال آزادی جمهوری اسلامی » بود و فرهنگ استکبار ستیزی منبعث و برگرفته شده از این شعار می باشد .

وی با اشاره به تاریخ دشمنی استکبار و استعمار با کشورهای اسلامی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران معادلات جهانی را بهم زد و امروز به برکت خون شهدا و زعامت مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان ، در همه ی حوزه ها شاهد پیشرفت و شکوفایی می باشیم .

حاجیلی دوجی با بیان نقش دانش آموزان در آینده ی کشورافزود : زنگ استکبارستیزی فرصتی است تا با آگاهی از نقشه های شوم دشمنان در شرایط حساس کنونی، با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و افزایش بصیرت، با برنامه ریزی و احساس مسوولیت برای عزت و اقتدار ایران اسلامی تلاش کنیم .

و در پایان از دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور و همکاران خواستند همانند همیشه و دوشادوش اقشار مردم در راهپیمایی روز فردا حضور پرشور داشته باشند .

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان مراوه تپه

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .