عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف صحیح آب

فرماندار در دیدار با مدیر عامل و رئیس هیات مدیره آب و فاضلاب روستائی استان تاکید کرد:

ضرورت فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف صحیح آب

ضرورت فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف صحیح آب

 فرماندار شهرستان آق قلا در دیدار با مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب روستائی استان بر ضرورت فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف صحیح آب تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی"فرماندار شهرستان آق قلا در معیت"علی اکبر قجری"معاون فرماندار و "رجب محمد پیرا" مدیر آب و فاضلاب روستائی شهرستان با "مهندس شکیبافر" مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستائی استان در محل دفتر ایشان دیدار و گفتگو نمود.

 فرماندار شهرستان آق قلا در این دیدار در بخشی از سخنان خود با اشاره به خشکسالی‌های متوالی سال‌های اخیر و تأثیر آن بر منابع آبی استان،تنها راه برون‌رفت از مشکلات فعلی در حوزه‌ آب‌رسانی را فعالیت‌های مؤثر فرهنگی عنوان و تأکید کرد: شکی نیست که دیگر جستجو و کنکاش برای پیدا کردن منابع جدید آب نه آسان و نه مقرون‌به‌صرفه است؛ بنابراین باید با رویکرد فرهنگی که همان مدیریت مصرف و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب است به مقابله با بحران کم‌آبی بپردازیم.

 وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات مؤثر شرکت آبفار استان،استمرار خدمات مطلوب آب‌رسانی را مستلزم همکاری و تعامل مسئولان و مشارکت مردم در مدیریت مصرف آب عنوان کرد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا افزود:بحران آب کشور، چالشی است که در حال حاضر گریبان‌گیر توسعه کشور گردیده و عواقب ناشی از آن، بازخوردها و عوارض اجتماعی – اقتصادی – محیط زیستی بسیاری را به همراه خواهد داشت.

 "هیوه چی" با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی صحیح مصرف و صرفه جویی گفت: با توجه به ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مصرف آب و به تبع آن تغییر نگرش و رفتار مردم در خصوص مصرف آب بایستی یک همت و جدیت ویژه ای در همه سطوح چه در مسئولین و چه در مردم و رسانه ها بوجود بیاید تا بتوانیم فرهنگ صرفه جویی را نهادینه کنیم.

در پایان این دیدار به پاس اقدامات ارزنده و موثر شرکت آبفار استان،فرماندار شهرستان آق قلا با اهداء لوح تقدیر به رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت مراتب قدردانی خود را اعلام نمود.

ضرورت فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف صحیح آب

 

ضرورت فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف صحیح آب

 

ضرورت فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف صحیح آب

 

ضرورت فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف صحیح آب

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 755
  • کد خبر : 27059