عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه اندازی شهرک نمایشگاهی خودرو گامی در راستای توسعه شهر گنبد کاووس


راه اندازی شهرک نمایشگاهی خودرو گامی در راستای توسعه شهر گنبد کاووس

راه اندازی شهرک نمایشگاهی خودرو گامی در راستای توسعه شهر گنبد کاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه شورای ترافیک گفت: ایجاد شهرک نمایشگاهی در ورودی شهر گنبد کاووس در راستای بهبود ترافیک داخل شهری است و علاوه بر ساماندهی نمایشگاههای داخل شهری به تجمیع صنف نمایشگاه داران خودرو و پیشگیری از مشکلات ترافیکی کمک می کند.
مهندس حمیدی با اشاره به گنجایش 97 واحد نمایشگاهی در این شهرک اظهار داشت: 70 واحد نمایشگاهی در شهر گنبد وجود دارد که می تواند در این مکان استقرار یابد .
وی همچنین بر لزوم احداث واحد آتش نشانی و پلیس انتظامی در این مجموع تاکید کرد و گفت: باید بررسی های ترافیکی در خصوص این شهرک صورت بگیرد که پس از تایید شورای ترافیک استان اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ثبت تخلفات رانندگی در شهرستان گنبد به نسبت مرکز استان در رده پایین است افزود: میزان بهره مندی شهرستان از بودجه ترافیکی حاصل از جریمه تخلفات به شهرستان ناچیز است و رد این خصوص رایزنی هایی با شورای ترافیک استان خواهیم داشت تا اعتبار لازم برای نصب دوربین های کنترل تردد ها در تقاطع های شهری اختصاص یابد.
در این جلسه در خصوص افزایش ناوگان حمل و نقل روستایی به 4 دستگاه اتوبوس و اجرای طرح پارکومتر در خیابانهای اصلی شهر گنبد و اجرای طرح ترافیکی حمل با جرثقیل در مرکز شهر گنبد و نصب سرعت گیر در جلوی مدارس پر تردد بحث و تبادل نظر شد

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1431
  • کد خبر : 2743