عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخش تعاون، حوزه ای تاثیر گذار در رونق تولید و اشتغال است


بخش تعاون، حوزه ای تاثیر گذار در رونق تولید و اشتغال است

بخش تعاون، حوزه ای تاثیر گذار در رونق تولید و اشتغال است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، بخش تعاون را از حوزه های بسیار تاثیرگذار درتحقق ساست های اقتصاد مقاومتی بالاخص رونق تولید و ایجاد اشتغال درجامعه دانست
مهندس عبدالقدیر کریمی درمراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس اظهار داشت: بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی باتوجه به گستردگی خود و ارتباط بیشتر با بخش تولید، کار، کارفرما و کارگر، از محور های اصلی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: این بخش بسیار مهم و تاثیرگذار بایستی فضای امید را در حوزه کارآفرینی و اشتغال تقویت نماید تا فعالان این حوزه بدون دغدغه فکری و مالی، تنها فرصت های جدید کارآفرینی و اشتغال بویژه درمناطق روستایی ایجاد نمایند.
کریمی همچنین از انجام طرح مطالعاتی باعنوان هر روستا یک پروژه در گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: درصورت نهایی شدن مطالعات و قابلیت اجرایی آن، این طرح علاوه بر اجرا در مناطق روستایی این شهرستان، قابل تعمیم به دیگر مناطق روستایی استان گلستان خواهد بود.
وی تصریح کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت های بومی و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید، طرح های تولیدی و اشتغالزا درمناطق روستایی اجرا می شود.
دراین جلسه که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و برخی مدیران و تشکل های صنفی کارفرمایی، کارگری و تعاونی گنبدکاووس حضور داشتند، عبدالحکیم سلاق به عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان معرفی و نیز از زحمات محمدرضا پیاده کوهسار رئیس قبلی این اداره تجلیل شد.

بخش تعاون، حوزه ای تاثیر گذار در رونق تولید و اشتغال است

 

بخش تعاون، حوزه ای تاثیر گذار در رونق تولید و اشتغال است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 596
  • کد خبر : 27955