عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار مراوه تپه به مناسبت هفته وحدت


پیام تبریک فرماندار مراوه تپه به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک فرماندار مراوه تپه به مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مراوه تپه اسمعیل تاجی ؛ فرماندار مراوه تپه در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است :

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که با تدبیر و درایت بلند حضرت امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگذاری شده و در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.
در بخش بعدی این پیام آمده است : هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص)  وحدت و یکرنگی خود را حفظ می کنند و درسایه امامت و ولایت ، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را خواهند پیمود .

اینجانب میلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت ، پیام آور عزت ، رحمت و سعادت کلّ بشر محمد مصطفی (ص)و فرارسیدن هفته وحدت ، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان های نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان شهرستان مراوه تپه  تبریک و تهنیت می گویم  .

دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام « هفته وحدت » نامگذاری شده است.
    


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .