عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت هفته وحدت


پیام تبریک فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفردفرماندارشهرستان با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

در قرن حاضر وحدت جهان اسلام میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) می باشد که لحظه ای از آن غفلت نورزید و همین مساله ایشان را به برجسته ترین شخصیت انقلابی جهان اسلام تبدیل نمود.

رهبر انقلاب نیز مسأله وحدت برای مسلمین را یک نیاز قطعی و رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند..

لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق ، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت ، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

اینجانب میلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت، پیام آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر محمد مصطفی (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان های نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان شهرستان علی آباد کتول تبریک و تهنیت می گویم و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

احمد تجری مفرد

فرماندارعلی آباد کتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .