عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجمع خیرین امنیت در شهرستان تشکیل خواهد شد

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در دیدار با فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

مجمع خیرین امنیت در شهرستان تشکیل خواهد شد

مجمع خیرین امنیت در شهرستان تشکیل خواهد شد

 نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا از تشکیل مجمع خیرین امنیت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،ظهر امروز سه شنبه 23 آذر ماه،"امانگلدی ضمیر"فرماندار با "سردار علی اکبر جاویدان"فرماندهی انتظامی استان در محل ستاد فرماندهی شهرستان آق قلا دیدار و گفتگو نمود.

 فرماندار شهرستان آق قلا در این دیدار اظهار داشت:امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

 وی در ادامه افزود:امنیت از مولفه های پیشرفت یک جامعه می باشد نیروی انتظامی با برقرار امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان آق قلا ایفا می نماید.

 این مقام مسئول، مردمی بودن این نیرو رو بهترین افتخار دانست و گفت: بهترین افتخار برای نیروهای نظامی و انتظامی، مردمی بودن آن است و مردم نیز قدردان تلاش ها و ایثاگری های این نیرو برای تامین امنیت در جامعه به ویژه این شهرستان مرزی هستند.

 رئیس شورای تامین شهرستان آق قلا بیان داشت:نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان بازوان قدرتمند شورای تامین در برقراری امنیت در شهرستان محسوب می شوند.نیروی انتظامی با همراهی نیروی سپاه، ارتش و دستگاه قضایی به عنوان نیرویی جان برکف، ایثارگر و پرتلاش، نقش بسیار موثر و تاثیرگذاری در ایجاد و برقراری امنیت در جامعه دارد.

 "ضمیر" با تجلیل از نقش موثر نیروی انتظامی شهرستان آق قلا در استقرار نظم و امنیت عمومی در جامعه ، بیان کرد: خدا باور بودن، همه کارها و مشکلات را رفع می کند و نیروی خدوم و زحمت کش انتظامی با تکیه بر این اصل مهم همواره در ماموریت های مختلف خود ، موفق عمل کرده است.

مجمع خیرین امنیت در شهرستان تشکیل خواهد شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 609
  • کد خبر : 28410