عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح جامع ترافیک گرگان با افق 1404 در حال تدوین است

ابراهیم دشتیان در جلسه شورای ترافیک گرگان :

طرح جامع ترافیک گرگان با افق 1404 در حال تدوین است

طرح جامع ترافیک گرگان با افق 1404 در حال تدوین است

جلسه شورای ترافیک شهرستان گرگان به ریاست مهندس دشتیان معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری برگزار شد .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان در این جلسه گفت: طرح جامع ترافیک در مرکز استان باید با افق 1404 تدوین و اعضای شورای ترافیک نیز باید با جدیت بیشتری به آن اهتمام داشته باشند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان ،ابراهیم دشتیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان گرگان بر لزوم طرح جامع ترافیکی تأکید کرد و گفت: یکی از برنامه های تأثیرگذار و توسعه شهر رفع مشکل ترافیک شهر گرگان و لزوم اجرای طرح جامع ترافیک در این شهر است .

دشتیان بیان داشت: گرگان به عنوان یک کلان شهر در کشور باید با نگاه ویژه ای تلاش شود به موضوعات مهمی از جمله حمل و نقل عمومی انبوه بر در پروژه های دارای اولویت داشته باشیم.

وی در مورد ایجاد نارضایتی مردم از برخی جایگاه های CNG در شهر گرگان اظهار داشت: باتوجه به اینکه احداث این جایگاه های سوخت در سنوات گذشته صورت گرفته و هم اکنون باعث ایجاد نارضایتی مردم و همسایگان این جایگاه ها در شهر گرگان شده است ضروری است شهرداری گرگان در یکماه آینده طرح مورد نظر خود را در رفع این مشکلات به فرمانداری ارائه نماید.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همچنین از شورای ترافیک شهر گرگان خواست نسبت به نصب دوربین های هوشمند کنترل سرعت در محور ناهار خوران اقدام نمایند .

لازم بذکر است در این جلسه موارد و مشکلات ترافیکی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آن موارد اجازه نصب کاهنده سرعت بصورت پلاستیکی واستاندارد از سوی اعضای شورای ترافیک به شهرداری قرق بود که مورد موافقت همه ی اعضا قرار گرفت .

طرح جامع ترافیک گرگان با افق 1404 در حال تدوین است

 

طرح جامع ترافیک گرگان با افق 1404 در حال تدوین است

 

طرح جامع ترافیک گرگان با افق 1404 در حال تدوین است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 928
  • کد خبر : 28644