عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات هیئت مدیره اتحادیه خبازان در شهرستان گرگان برگزار می گردد


انتخابات هیئت مدیره اتحادیه خبازان در شهرستان گرگان برگزار می گردد

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه خبازان در شهرستان گرگان برگزار می گردد

 جلسه شورای گندم ،آرد و نان شهرستان گرگان در دفتر کار معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،"ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه گفت: 12دیماه امسال شاهد برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه خبازان در شهرستان گرگان هستیم .

مهندس دشتیان با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه خبازان گرگان اظهار داشت: بررسی نامه ها از سوی مردم و نانوایان وهمچنین بررسی درخواست جواز کسب نانوایی و طرح در شورای گندم ،آرد و نان شهرستان از اهم فعالیت هیئت مدیره بوده که این انتخابات طبق قانون هر چهارسال یکبار برگزار می گردد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای انتخابات شوندگان متذکر شد: تشکیل جلسه ماهانه هیئت مدیره و بازرسین اتحادیه و پیگیری امورات اتحادیه ها از دیگر مواردی است که هیئت مدیره باید به آن توجه داشته باشند.

ابراهیم دشتیان در ادامه با اشاره به مکاتبات مختلف از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از مدیر عامل اتحادیه خبازان شهرستان گرگان خواست هر چه سریعتر آخرین آمار از نانوایی های دوگانه سوز را به فرمانداری اعلام نماید.

وی افزود: پیش بینی های هوا شناسی نشان می دهد امسال سرمای هوا را در استان و شهرستان شاهد هستیم و نباید در مواقع بحرانی نسبت به دوگانه سوز نمودن نانوایی ها اقدام شود .

دشتیان بیان داشت : کیفیت آرد مرغوب و پخت نان با کیفیت از موارد مهمی است که باید مورد توجه و اولویت همه اعضای کارگروه قرار گیرد .

وی به رعایت موارد بهداشتی و ارتقای وضعیت آن در واحدهای نانوایی گفت: رعایت بهداشت فردی، بهداشت محیطی، عدم استفاده از نمک های غیرمجاز و جوش شیرین و… در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای خبازی شهرستان باید با اولویت مدنظر قرار گیرد.

دشتیان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: علاوه بر موارد مطرح شده ، کم فروشی، گران فروشی،اندازه چانه ها… از دیگر آیتم هایی است که در بازرسی از واحدهای نانوایی درشهرستان لحاظ شود.

در ادامه این جلسه در خصوص پیرامون مسائل و مشکلات آرد و نان ،کیفیت ،و حمل و نقل ونحوه توزیع آرد شهرستان بحث و بررسی و تبادل نظر شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 2129
  • کد خبر : 28695