عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید ایرانی بودن و هویت ایرانی را صیانت کنیم

معاون فرماندار گالیکش:

باید ایرانی بودن و هویت ایرانی را صیانت کنیم

باید ایرانی بودن و هویت ایرانی را صیانت کنیم

  ایوب ابوالتختی معاون فرماندار گالیکش در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال  که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: ثبت احوال و داشتن شناسنامه به عنوان هویت ملی اساس کار است و همه باید به امر مهم ثبت احوال بپردازند.

وی افزود: مهمترین وظیفه ثبت احوال دفاع از اسناد هویتی ایرانیان است و باید از این موضوع به درستی صیانت شود.

وی همچنین از عملکرد جزیره ای برخی ارگانها انتقاد کرد و ادامه داد: برخی ادارات چون به صورت جزیره ای عمل میکنند به جلسات خیلی اهمیت نمی دهند. اگر ارتباطاتمان را با یکدیگر بیشتر کنیم کارها بهتر انجام خواهد شد.

معاون فرماندار گالیکش تصریح کرد: ثبت وقایع حیاتی در روستاها نسبت به گذشته خیلی بهتر انجام می شود.

همچنین قره سفلو رییس اداره ثبت احوال گالیکش نیز در این جلسه ضمن تقدیر از دهیاران و بهورزان به خاطر همکاری بسیار خوب در ثبت وقایع حیاتی نسبت به گذشته گفت: اکنون دهیاران بسیار خوب توجیه شده و نسبت به وظیفه ای که در این خصوص به آنها محول شده عملکرد خوبی دارند.

وی ادامه داد: سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال است و این سازمان در سال 1297 تشکیل شد و اولین شناسنامه به نام خانم فاطمه ایرانی از حوزه تهران را صادر کرد.

وی آنگاه به موضوع آرامستانها اشاره کرد و از عملکرد آرامستان شهری که توسط خدمات شهری اداره می شود اظهار نارضایتی و گلایه کرد.

قره سفلو اظهار داشت: در خصوص آمار متوفیان در مدت قانونی به ثبت احوال گزارش نمی شود و این موضوع مشکلاتی را بوجود آورده است.

وی مدت قانونی برای ارائه آمار نتوفیان را 10 روز از تاریخ فوت اعلام کرد و از شهردار و شورای شهر دوستانه درخواست نمود که در این خصوص همکاری بیشتری داشته باشند.

باید ایرانی بودن و هویت ایرانی را صیانت کنیم

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 652
  • کد خبر : 28712