عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار بندرگز از مرکز خرید تضمینی مرکبات درجه 3 شبکه تعاون روستائی


بازدید فرماندار بندرگز از مرکز خرید تضمینی مرکبات درجه 3 شبکه تعاون روستائی

بازدید فرماندار بندرگز از مرکز خرید تضمینی مرکبات درجه 3 شبکه تعاون روستائی

فرماندار شهرستان بندرگز از مرکز خرید تضمینی مرکبات درجه 3 در شرکت تعاون روستائی گز غربی بازدید بعمل آورد و از نزدیک روند اجرای طرح را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را جهت تسریع در اجرای آن صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، علی اصغر میرزائی در حاشیه بازدید از این مرکز اظهارداشت : براساس ابلاغ وزیر جهادکشاورزی و دستور العمل سازمان تعاون روستایی کشورو با برنامه ریزی و اطلاع رسانی ، خرید تضمینی مرکبات درجه 3 از بعد اظهر  روز پنج شنبه مورخه 9/10/1395 در شهرستان بندرگز اجرائی شد.

میرزائی درخصوص سهمیه روزانه خرید شهرستان بندرگز گفت : سهمیه اولیه ابلاغی 65 تن بوده و تا پایان روز یکشنبه مورخه 12/10/1395 میزان 658 تن خریداری شده که بطور میانگین روزانه 165 تن از باغداران تحویل گرفته شد.

فرماندار بندرگز افزود: با توجه به اطلاعاتی که از کشاورزان و باغداران دریافت می شود ،نمایندگان جهاد کشاورزی ، نظام صنفی  و تعاون روستائی ، روشهای کنترلی و هماهنگی های لازم جهت تحویل محصول انجام می گردد.

رئیس کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی گفت : کلیه هزینه های حمل و نقل نیز بعهده تعاون روستائی می باشد.

فرماندار بندرگز گفت : محصول خریداری شده به استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه کارخانه شهداب انتقال می یابد ونماینده ای هم در مقصد و محل کارخانه جهت هماهنگی حضور دارند .

علی اصغرمیرزائی در پایان ضمن قدردانی از همکاری باغداران و کشاورزان زحمتکش شهرستان گفت : با توجه به اینکه فرایند خرید تا مورخه 15/11/1395 ادامه خواهد داشت باغداران نگرانی در خصوص تحویل محصول خود نداشته باشند و با سعه صدر و خویشتن داری مسئولین مربوطه را در اجرای بهتر این طرح یاری نمایند.

بازدید فرماندار بندرگز از مرکز خرید تضمینی مرکبات درجه 3 شبکه تعاون روستائی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 754
  • کد خبر : 29060