عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا

صبح امروز به ریاست فرماندار برگزار شد:

اولین جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا

اولین جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا

 صبح امروز سه شنبه 14 دی ماه،اولین جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور اعضاء این کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آق قلا،رئیس ستاد دهه فجر شهرستان اظهار داشت: به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور زنان در امر برنامه ریزی و برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر، کمیته زنان و خانواده نقش مهمی بر عهده دارد.

 وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ کشور است، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای مردم ایران و جهان به همراه داشت که عزت، خودباوری و پیشرفت در تمام زمینه ها مهمترین آنهاست.

 این مقام مسئول با بیان اهمیت و جایگاه دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی، بر تلاش در برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های این مناسبت و آشناسازی هر چه بیشتر زنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت: بزرگداشت دهه فجر تجلیل از ارزش های انقلاب است و دهه فجر فرصت مناسبی است که جوانان را با دستاوردهای عظیم این انقلاب آشنا سازیم.

 رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا به وظایف این کمیته اشاره کرد و افزود: فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر، تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان از جمله این وظایف است.

 "ضمیر" در خاتمه سخنان خود، تشویق و ترغیب زنان و برنامه ریزی مناسب به منظور نقش آفرینی خودجوش آنان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد و افزود: برنامه های مناسب به منظور آشنایی هر چه بیشتر زنان با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تدوین و اجراء شود.

اولین جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا

 

اولین جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 917
  • کد خبر : 29095