عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی و اساسی ایفا کرده اند


بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی و اساسی ایفا کرده اند

بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی و اساسی ایفا کرده اند

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه کمیته بانوان دهه فجر شهرستان گفت: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی و اساسی ایفا کرده و در ادامه حرکت نظام، پا به پای مردان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند.
فرهاد شیبک اظهار داشت: حضور بانوان در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، در جهت رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار بوده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز تصریح کرد: روز جمعه ساعت 5 بعدازظهر مراسم نکوداشت غلامعلی بسکی با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور برگزار می‌شود.
مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: بازارچه توانمندی‌های بانوان شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان برپا می‌شود.
فاطمه آقابزرگ ظهر امروز در جلسه کمیته بانوان دهه فجر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: به منظور جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی، همایش بزرگ بانوان تاثیرگذار و فعال دوران انقلاب با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه برگزار خواهد شد.
وی افزود: جشن بزرگ دختران و مادران به همراه نمایشگاه عکس بانوان دوران انقلاب و بازارچه توانمندی‌های بانوان در این دهه برگزار می‌شود.
مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: توانمندی‌های بانوان ما بسیار بالاست اما متاسفانه فرصت ارائه توانمندی‌ها و ابراز توانایی‌ها به وجود نیامده و بانوان هنوز نتوانستند به سهم 50 درصدی خود در جامعه دست یابند.
آقابزرگ اظهار کرد: نقش‌آفرینی زنان در تحقق انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار است و به فرموده مقام معظم رهبری برای تحقق انقلاب اسلامی با تاثر از نقش بانوان، مهر تائیدی بر توانمندی‌ها و توانایی‌های زنان است.
مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: ما نیز باید خود را باور کنیم و همانند زنان دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش موثری در موفقیت جامعه اسلامی خود داشته باشیم.
وی اظهار داشت: پارک ویژه بانوان و بازارچه اشتغال دائم زنان از مطالبات به حق زنان شهرستان است که در سفر اخیر مشاور وزیر کشور نیز مطرح شد و قرار شد به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی و اساسی ایفا کرده اند

 

بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی و اساسی ایفا کرده اند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 719
  • کد خبر : 29518