عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز برگزار شد


جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز برگزار شد

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان و سایر اعضاء درسالن اجتماعات  فرمانداری بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزائی دراین جلسه گفت: آسیب های ناشی از قاچاق کالا و ارز  موارد متعددی را شامل می گردد. از جمله لطمه ای که به تولید کالاهای داخلی وارد می کند . مقام معظم رهبری هم در این خصوص تاکید فراوان  داشتند ، ما در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل هستیم ، بنابراین یکی از مهمترین اقدامات در جهت تحقق شعار سال بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد.

فرماندار بندرگز افزود : سال جاری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوبی صورت گرفته  و در سطح کشور با وضع قوانین موثر و عملیاتی برخورد مناسب صورت گرفت . حتی  در مراکزی که تاکنون برای کنترل قاچاق کالا و ارز برنامه و راهکاری وجود نداشت  ، در دستور کار قرار گرفته و کنترل و نظارت  به خوبی در حال انجام می باشد و در سطح شهرستان نیز این موارد باید مورد توجه قرار گیرد.

میرزائی گفت : یکی از راههای موفقیت در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز هماهنگی بین دستگاههاست ، تسریع در بررسی پرونده ها و ایجادگشتهای منظم و هدفدار ، همچینن بررسی به موقع گزارشها از مسائل مهم در حوزه قاچاق کالا و ارز می باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت : اتحادیه ها و اصناف مربوطه در زمینه آموزش و اطلاع رسانی برای بازار و فروشنده ها همکاری لازم را  داشته باشند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 663
  • کد خبر : 29878