عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار گمیشان در برنامه زنده رادیویی روزنه


حضور فرماندار گمیشان در برنامه زنده رادیویی روزنه

حضور فرماندار گمیشان در برنامه زنده رادیویی روزنه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی روزنه ضمن معرفی قابلیت های شهرستان پروژه های دهه مبارک فجر گمیشان را تشریح کرد.

فرماندار گمیشان در این مصاحبه رادیویی با تبریک دهه مبارک فجر ضمن معرفی شهرستان گمیشان گفت: قدمت و سابقه تاریخی و فرهنگی و مردمان مهمان نواز شهرستان و ظرفیت ها و پتانسیل های خاص و ویژه در این منطقه از پتانسیل های ارزنده گمیشان می باشد.

وی با اشاره به پروژه های دهه مبارک فجر شهرستان افزود: 42 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان با اعتباری بالغ بر 96 میلیارد و 487 میلیون ریال در دهه فجر امسال با هدف خدمت به مردم افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی افزود: با افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر شهرستان برای 120 نفر فرصت شغل ایجاد خواهد شد.

رییس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گمیشان با اشاره به پروژه های مهم عمرانی و اقتصادی شهرستان در دهه مبارک فجر اظهار داشت: افتتاح مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت روستای دهنه، کلنگ زنی زیرسازی جاده بند بصیرآباد به سیمین شهر، توسعه شبکه آب شهری و برق شهرستان، کلنگ زنی مرکز تکثیر میگو 100 میلیون قطعه ای، کلنگ زنی میدان عرضه دام می باشد.

توماج در بخش دیگری از سخنان خود میگو را مهمترین برنامه توسعه ای شهرستان برشمرد و اذعان داشت: با کلنگ زنی مرکز تکثیر میگو 100 میلیون قطعه ای، چرخه تولید میگو در شهرستان گمیشان کامل شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اضافه کرد: توسعه زیرساخت های میگو مهمترین برنامه ای بود که طی این سه سال به خوبی انجام شده و اکنون پیگیر استقرار مراکز بسته بندی و فرآوری میگو در شهرستان هستیم.

وی در ادامه گردشگری را اولویت دیگر توسعه شهرستان بیان داشت و گفت: ساحل آرام و ماسه ای، خانه های تاریخی و قدیمی، موزه مردم شناسی، پدیده های طبیعی، تالاب بین المللی و موزه مردم شناسی از ظرفیت های توریستی و گردشگری شهرستان گمیشان می باشد.

توماج همچنین ضمن بیان اقدامات انجام شده در سطح  شهرستان در جهت توسعه و رونق افزود: دولت تدبیر و امید با هدف توجه و خدمت ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته باعث توسعه و رونق مناطق شده است.

فرماندار گمیشان اشتغال را مهم ترین دغدغه مسئولین برشمرد و گفت: اعطای تسهیلات ویژه به بنگاه های اقتصادی، طرح های خود اشتغالزایی، رفع موانع تولید و رونق اقتصادی از مهمترین برنامه هایی است که اجرا و در حال انجام می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان توسعه زیرساخت های جاده ای را عامل موثر و مهم در توسعه بیان کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایجاد کمربند سبز در شهرستان و کاشت نهال محور گمیش تپه به خواجه نفس و هماهنگی در کاشت درختان مثمر در سطح روستاها با هدف توسعه فضای سبز و رونق اقتصادی در گمیشان انجام شده است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدامات شهرستان در راستای تحقق شعار سال بیان داشت: بر اساس موقعیت، ظرفیت و شرایط مناطق شهرستان برنامه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی با ارائه تسهیلات جهت توسعه تدریجی و افزایش درآمد مردم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 747
  • کد خبر : 30459

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%