عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار کلاله از اجرای طرح شادک در این شهرستان خبر داد


فرماندار کلاله از اجرای طرح شادک در این شهرستان خبر داد

فرماندار کلاله از اجرای طرح شادک در این شهرستان خبر داد

 فرماندار کلاله از اجرای طرح شادک در استان و شهرستان کلاله بعنوان دومین شهرستان پس از گمیشان خبر داد .

نصرت برزگر در جلسه شورای اداری کلاله با اعلام این خبر گفت : در این طرح که از سوی اداره کل کتابخانه های استان اجرا می شود کارمندان و خانواده های آنان بدون مراجعه به کتابخانه ها ، کتاب مورد نیاز را بصورت سفارشی تحویل می گیرند .

وی افزود: این طرح با امضای تفاهم نامه بین فرماندار هر شهرستان با مدیرکل کتابخانه ها اجرایی می شود . در ادامه این جلسه با درخواست و پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش مبنی بر تعمیر و تجهیز یک دستگاه مینی بوس آموزش و پرورش ، کتابخانه سیار برای ارائه خدمات کتاب و کتابخوانی در مدارس روستایی مورد موافقت فرماندار و مدیرکل کتابخانه های استان قرار گرفت .

نصرت برزگر فرماندار کلاله هم در این جلسه گفت : تقارن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار با عاشورای حسینی فرصتی است تا با شور و شعور حسینی جلوه ای دیگر را از حضور آمیخته با معنویت را انشاالله به منصه ظهور خواهند رساند . وی از مدیران خواست در پاسخگویی به نامه ها و پیگیری امور تلاش بیشتری کنند . فرماندار کلاله گفت : همه تلاش ما برای وحدت و همدلی در منطقه است و بر همه وظیفه است که مبانی این اتحاد را تقویت کنیم .

 حجت الاسلام کشیری امام جمعه کلاله هم در جمع مدیران به ایراد سخن پرداخت و گفت : انحراف خواص و متابعت عوام موجبات انحراف جامعه اسلامی را از مسیر حق فراهم کرد و حادثه عاشورا را بوجود آورد.

 امام جمعه کلاله گفت : جنایات و خروج یزید از مسیر اسلام قیام امام حسین (ع) را بوجود آورد و او برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مقابل ستمکار روزگار ایستاد و جان خود و خاندانش را تقدیم حضرت حق برای اثبات مسیر حق کرد .

امام جمعه کلاله به شرایط امروز جوامع اسلامی پرداخت و گفت : امروز مشکل موجود در جوامع اسلامی وهابیت است که مدعیان آن دین رسول خدا (ص) را به کنار گذاشته اند و روش محمدبن عبدالوهاب را ترویج می کند . وی گفت : مومنین برادر هستند پس چرا برادر کشی ؟ باید به روشنگری و وحدت پرداخت .

 در ادامه از چند تن از مدیران تلاشگر تجلیل شد .

فرماندار کلاله از اجرای طرح شادک در این شهرستان خبر داد

 

فرماندار کلاله از اجرای طرح شادک در این شهرستان خبر داد

 

فرماندار کلاله از اجرای طرح شادک در این شهرستان خبر داد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 899
  • کد خبر : 3072