عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری آئین معارفه رئیس هیأت سوارکاری شهرستان ترکمن


برگزاری آئین معارفه رئیس هیأت سوارکاری شهرستان ترکمن

برگزاری آئین معارفه رئیس هیأت سوارکاری شهرستان ترکمن

 آئین معارفه رئیس هیأت سوارکاری شهرستان ترکمن با حضور سردار ناصر رزاقیان رییس هیئت سوارکاری استان، فیروزی فرماندارشهرستان، حاج حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مربیان، مالکان و پیشکسوتان رشته سوارکاری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار با اشاره به تلاش مربیان، مالکان و سوارکاران و خادمان این رشته برگزاری این جلسه در فرمانداری را نشان از اهمیت آن دانست.

وی سوارکاری را ریشه در فرهنگ ترکمن دانست و افزود: شرایط فعلی مجموعه سوارکاری بندرترکمن قابل قبول نیست.

وی با اشاره به فراهم بودن شرایط گفت: با تغییر مدیریت باید شرایط هم بهبود یابد. وی با تشکر از تلاش های گروه مدیریتی سوارکاری قبلی گفت: خدمت درورزش منافع مالی ندارد بلکه منافع معنوی دارد.

فیروزی مسئولیت ها را گذرا دانست و افزود: چیزی که مهم است نتایج مثبت تغییرها و تحول هاست و امیدواریم با رویکرد جدید در این رشته بتوانیم شاهد رشد این رشته باشیم.

فرماندار شهرستان ترکمن از مجموعه دست اندرکاران سوارکاری خواستار کمک به این رشته شد. وی همچنین قول مساعد داد تا ازکمک های حاکمیتی دریغ ننماید تا سوارکاری ارتقاء پیدا کند.

 نماینده عالی دولت درشهرستان ترکمن روند حرکت ها را مثبت ارزیابی کرد وگفت: همه باید در هر عرصه که ورود می کنیم‌ درصدد ارتقاء و رشد باشیم. وی با اشاره به شرایط حاکم در دولت تدبیر و امید گفت: علیرغم کاستی های موجود دولت درصدد خدمت رسانی به تمام عرصه هاست.

سردار ناصر رزاقیان رییس هییت سوارکاری استان با اشاره به اینکه مسئولیت ها فقط برای خدمتگزاری است افزود: تلاش ها باید در راستای تعالی باشد‌.

وی اساس مسولیت پذیری را خدمت به مردم دانست و ضمن تشکر از زحمات نورمحمد کر رییس سابق سوارکاری شهرستان ترکمن برای یوسف قزل رییس جدید هیات سوارکاری شهرستان ترکمن آرزوی موفقیت نمود.

سردار رزاقیان با اشاره به وجود مشکلات در زیرساخت ها گفت: فدراسیون از رییس جدید خواستار نظم دادن به تشکیلات هیات است.

 وی درادامه گفت: ساختار مورد تایید فدراسیون باید اعمال گردد و به سمت جهانی شدن حرکت کند.

 

برگزاری آئین معارفه رئیس هیأت سوارکاری شهرستان ترکمن


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .