عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشارکت و حضور حداکثری، پشتوانه امنیت کشور است

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا:

مشارکت و حضور حداکثری، پشتوانه امنیت کشور است

مشارکت و حضور حداکثری، پشتوانه امنیت کشور است

 مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: مشارکت و حضور حداکثری پشتوانه امنیت کشور است.

 صبح امروز دوشنبه 16 اسفندماه، هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" و با حضور "سید علی میرباقری" مدیر کل سیاسی و انتخابات و "حجت الاسلام محمد مهدی ساور چمنی" مدیریت هسته گزینش استانداری،اعضای شورای تامین و مسئولین کمیته های این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا،مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در این جلسه،مسیر حاکمیت اسلامی را در استمرار ارزشهای قرآنی و دینی و راهی که امام راحل مشخص نموده اند بیان داشت.

 وی با بیان اقدامات ارزنده دولت "تدبیر و امید" و موفقیت های چشمگیری همچون "برجام" ،تلاش بر حفظ وحدت،وفاق،همدلی و انسجام مردم با دولتمردان را در تسریع پروژه های عمرانی بسیار تاثیر گذار دانست.

 دبیر ستاد انتخابات استان گلستان، "سلامت و امنیت" را دو مقوله مهم متذکر شد و با اشاره به پیش رو بودن برگزاری دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،مشارکت و حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم را ضامن ثبات و استمرار امنیت در کشور بیان کرد.

 "میرباقری" خدمت بی منت به مردم را وظیفه یکایک مسئولین و دولتمردان دانست،ضمن اشاره به درصد بالای مشارکت مردم استان گلستان در انتخابات مجلس شورا ی اسلامی و خبرگان رهبری اظهار امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه مردم و دست اندر کاران این امر ، شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند،شفاف و با مشارکت و حضور حداکثری مردم استان بوده و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زده شود.

مشارکت و حضور حداکثری، پشتوانه امنیت کشور است

 

مشارکت و حضور حداکثری، پشتوانه امنیت کشور است

 

مشارکت و حضور حداکثری، پشتوانه امنیت کشور است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 812
  • کد خبر : 31320