عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایران اسلامی الگویی کامل در برگزاری انتخابات قانون مند در جهان است

فرماندار گمیشان؛

ایران اسلامی الگویی کامل در برگزاری انتخابات قانون مند در جهان است

ایران اسلامی الگویی کامل در برگزاری انتخابات قانون مند در جهان است

فرماندار گمیشان در جمع اولیاء و مربیان دبستان شهدای منا روستای بصیرآباد شهرستان اظهار داشت: ایران اسلامی الگویی کامل در برگزاری انتخابات قانون مند در جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیرتوماج" فرماندار گمیشان در این نشست با اشاره به ابعاد برگزاری انتخابات در کشور خاطر نشان کرد: با گذشت 38 سال از پیروزی شکوهمند ایران اسلامی،  بیش از 30 انتخابات در طول این سال ها در کشور برگزار شده است که این نمادی از مردمی سالاری دینی است.

وی افزود: 29 اردیبهشت ماه سال 96 دو انتخابات مهم در کشور با رای مردم برگزار و انتخاب می شوند که این امر نشان از دخالت مردم در امور اجرایی کشور می باشد.

رییس ستاد انتخابات گمیشان ادامه داد: دشمنان به عناوین مختلفی در صدد ضربه زدن بر برگزاری انتخابات هستند اما مردم با بینش سیاسی ووظیفه مندی خود همه نقشه های دشمنان را با حضور پرشور خود بر هم می زنند.

توماج در ادامه با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت: کلیه برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات ستاد انتخابات شهرستان در راستای عمل به قانون و فراهم سازی زمینه های حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی اضافه کرد: رعایت اصل بی طرفی، عمل به قوانین انتخاباتی، عدالت و شفافیت در برگزاری انتخابات سرلوحه ستاد انتخابات در شهرستان می باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود گفت: امیدواریم بار دیگر و با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، حماسه ای به یاد ماندنی خلق شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 714
  • کد خبر : 31332