عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر علی آباد کتول برگزار شد


جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر علی آباد کتول برگزار شد

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر علی آباد کتول برگزار شد

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با حضوراحمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول،حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول و دیگر اعضاء در محل دفتر امام جمعه تشکیل گردید .

احمد تجری مفرد فرماندار ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان اظهار داشت: مهمترین هدف اجرای امر به معروف و نهی از منکر تحکیم پایه های فرهنگی جامعه است و امر به معروف ونهی از منکر نشان دهنده غیرت دینی و ملی مردم ولایتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این فریضه در جامعه گفت: این فریضه الهی باید آن چنان در جامعه نهادینه شود که همه افراد جامعه خود را مسئول اجرای آن بدانند و برای پیش بردن این امر حیاتی و ضروری در جامعه تلاش کنند.

وی افزود: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که نقش امر به معروف و نهی از منکر نقش پویا و فعالی باشد و باور کنیم که می خواهیم فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اجرا کنیم و در این زمینه تعهد اخلاقی داشته باشیم .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول ضمن تبیین شرایط احیاء امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در قرآن درباره امر به معروف و نهی از منکر موارد زیادی بیان شده و آمده است در بین امت باید کسانی باشند تا امر به معروف و نهی از منکر و موارد لازم را گوشزد نمایند.

وی اظهار داشت: با اجرای درست و کامل این فریضه جامعه‌ای ایده‌آل، پویا و بالنده خواهیم داشت.

امام جمعه علی آباد کتول گفت: برای اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر و تاثیرگذاری آن در جامعه افراد پیشنهادهای خود را به ستاد منتقل کنندو اجرای امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضرورت‌های کنونی جامعه اسلامی بوده که باید بیشتر از گذشته به آن توجه شود.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .