عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاهش 37 درصدی آمار طلاق در 11 ماه گذشته

فرماندار در آخرین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان آق قلا خبر داد:

کاهش 37 درصدی آمار طلاق در 11 ماه گذشته

کاهش 37 درصدی آمار طلاق در 11 ماه گذشته

 فرماندار شهرستان آق قلا از کاهش 37 درصدی آمار طلاق در طی 11ماهه گذشته خبر داد.

 صبح امروز دوشنبه 23 اسفند ماه، سومین و آخرین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان آق قلا به ریاست"امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور اعضای این جلسه در محل اداره ثبت احوال برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" با بیان اهمیت آمار و اطلاعات حیاتی در تصمیم گیری برای شهرستان، شورای ثبت وقایع حیاتی را یکی از مهمترین جلسات شهرستان بیان داشت و بر حضور مدیران دستگاهها به همراه کارشناسان مرتبط تاکید نمود.

 وی همچنین بر ارائه ارهکارهایی جهت برنامه ریزی برای کاهش ناهنجاریهایی اجتماعی همچون طلاق تاکید کرد. وی بر استفاده از اسامی و نامگذاری بر اساس باور های دینی،سنتی و فرهنگ بومی و همچنین تهیه بانک اطلاعات آمار 4 گانه شهرستان تاکید داشت.

 فرماندارشهرستان آق قلا ضمن تاکید بر هماهنگی بخشداران و دهیاران نسبت به اطلاع رسانی به روز آمار فوت افراد روستا ، گفت: وقایع حیاتی جمعیت در برنامه ریزی های کلان کشور تاثیر مهمی دارد و دهیاران روستاهای شهرستان با هماهنگی بخشداران باید در ثبت بموقع وقایع حیاتی روستانشینان ، مشارکت جدی داشته باشند.

 رئیس شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان آق قلا همچنین از ثبت 1175 ازدواج و 65 مورد طلاق در طی 11 ماه گذشته سال جاری در این شهرستان خبرداد.

 "ضمیر" با بیان اینکه "پایین آوردن آمار طلاق در شهرستان نیازمند آسیب شناسی جدی و ارائه راهکار از سوی کارشناسان و مسئولان است" از برگزاری نشست با علماء و روحانیون منطقه در فروردین ماه سال آتی در خصوص مسائل مرتبط با این موضوع خبر داد.

کاهش 37 درصدی آمار طلاق در 11 ماه گذشته

 

کاهش 37 درصدی آمار طلاق در 11 ماه گذشته

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 758
  • کد خبر : 31561