عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 3 میلیارد و 500 میلیون تومان جهت توسعه شبکه مخابرات کلاله تخصیص یافت


3 میلیارد و 500 میلیون تومان جهت توسعه شبکه مخابرات کلاله تخصیص یافت

3 میلیارد و 500 میلیون تومان جهت توسعه شبکه مخابرات کلاله تخصیص یافت

فرماندار کلاله پس از دیدار با دکتر شهمرادی مدیرعامل شرکت مخابرات استان گفت: در این دیدار ضمن بررسی مشکلات پیش روی شهروندان در استفاده از خدمات مخابراتی مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای توسعه و ایجاد بسترهای لازم تخصیص یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر گفت : انشالله با همیاری وتعامل خوب و سازنده با شرکت مخابرات استان در صدد آنیم تا بصورت کامل مشکلات ارتباطی و مخابراتی شهرستان و استفاده شهروندان از شبکه های ارتباطی را برطرف کنیم .

وی افزود : انشالله تا فرودین ماه با مبلغ تخصیص داده شده مشکلات : 1- آنتن دهی قره قاچ 2- آنتن دهی سوار بالا و پایین و وسط 3- برقراری ارتباط موبایل در منطقه زاو 4- برقراری ارتباط 3G و 4G در خالدنبی 5- نصب دکل و فیبر در روشن دره 6- کابل کشی روستاهای یل چشمه علیا و سفلی و شهرک امام علی و کنگور و تگگ امام عبدلله و خمبرآباد 7- راه اندازی BTS موبایل عزیز آباد 8- راه اندازی موبایل و تلفن ثابت شهر فراغی 9- کابل کشی تلفن ثابت نیازآباد و شهرک امام علی 10- کابل کشی تلفن ثابت مسکن مهر شهر فراغی و تمرقره قوزی به اتمام می رسد .

فرماندار کلاله سپس اظهار داشت : انشالله تا نیمه اول سال مردم شهرستان شاهد اتفاقات و تحولات نویی در عرصه مخابرات شهرستان خواهند بود و تمامی نقاطی که دچاز مشکل شبکه وآنتن دهی هستند را برطرف خواهیم کرد .

در پایان این جلسه فرماندار کلاله با اهدای لوح یابود از دکتر شهمرادی مدیرعامل و مهندس خسروی رئیس شرکت مخابرات شهرستان تقدیر کرد .

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 889
  • کد خبر : 31586