عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد انتخابات علی آبادکتول بااعضاءهیات نظارت شهرستان برگزارشد


جلسه ستاد انتخابات علی آبادکتول بااعضاءهیات نظارت شهرستان برگزارشد

جلسه ستاد انتخابات علی آبادکتول بااعضاءهیات نظارت شهرستان برگزارشد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری علی آبادکتول،جلسه مشترک ستاد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی بااعضاءهیات نظارت براانتخابات شوراهای اسلامی شهرستان باحضوراحمد تجری مفرددر محل فرمانداری برگزارشد.

احمد تجری مفردبا تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک اصل است،افزود: همه ما باید تلاش کنیم که زمینه مشارکت پرشور و حداکثری مردم و همچنین برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را در کشور فراهم کنیم .

وی،سالم سازی فضای عمومی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: نباید اجازه دهیم عده ای با تخریب، سیاه نمایی و توطئه چینی، فضای برگزاری پرشور و پرنشاط انتخابات را تحت تاثیر قرار دهند.

فرماندار،رعایت بیطرفی و عمل به مر قانون را از مهمترین وظایف مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات دانست و خاطرنشان نمود: عدم اطمینان مردم به مجریان انتخابات، می تواند موجب کاهش مشارکت شود لذا مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید با اجرای صحیح و قانونی وظایف و ماموریت های خود، سهم و نقش خود را در ارتقای مشارکت عمومی در انتخابات ایفا کنند.

وی افزود : با توجه به حساسیت برگزاری انتخابات ، رعایت اصل عدم جانبداری و عدم جهت گیری در انتخابات، عامل تضمین کننده ی سلامت اتخابات است .

رییس ستاد انتخابات شهرستان اضافه کرد: هماهنگی بین مجموعه های دخیل در امر انتخابات، امری ضروری است تا این دوره از انتخابات نیز همانند دوره های برگزار شده گذشته در کشور، در شأن مردم برگزار شود.

در این جلسه هر یک از حاضرین به ارائه نظرات خود پیرامون هر چه بهتر برگزاری انتخابات پرداختند.

جلسه ستاد انتخابات علی آبادکتول بااعضاءهیات نظارت شهرستان برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .