عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران


پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در پیامی 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله 12 فروردین، جلوه ای از قدرت لایزال الهی و عزم و اراده مصمم ملت فهیم ایران اسلامی است که با مجاهدت ها و ایثار خود و با انتخابی تاریخ ساز، حکومت جمهوری اسلامی ایران را برپا نمودند.

12فروردین،روز احیای اسلام ناب و روز تثبیت انقلاب اسلامی است كه با عزم تاريخي مردم بيدار اين سرزمين،حماسه اي بزرگ رقم خورد و بهار انقلاب اسلامی که سر آغاز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است تجلی یافت و مقطع تاریخى بى‌ نظیرى در تاریخ كشور ما گردید تا خورشید انقلاب نورافشانی كند و این امت را به ساختن ایرانی آباد و فتح قله‌های عظمت و شكوه رهنمون سازد. 

این روز مقدس و پر برکت به عنوان سند آزادی و استقلال ملت ایران و سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانی است که از معنویت گسسته و سعادت و کمال خود را در پیروی از امیال و هواهای نفسانی خود می پندارند.

اینجانب با تبریک این روز فرخنده به مردم متدین و شهید پرور شهرستان گمیشان ، ضمن تجدید بیعت با شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی)، همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی در عرصه های مختلف سر بلند و پیروز باشید.

 

  امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 757
  • کد خبر : 32219