عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبریک فرماندار شهرستان علی آباد کتول به مناسبت روز ارتش


تبریک فرماندار شهرستان علی آباد کتول به مناسبت روز ارتش

فرماندار علی آباد کتول در پیامی ضمن تبریک روز ارتش گفت: روز ۲۹ فروردین یادآور رشادت و شهامت و استواری ارتشیان سرافراز فرزندان رشید ملت وحافظان تمامیت ارضی و کیان کشور است.

متن این پیام بدین شرح است:

 

روز ۲۹ فروردین یادآور رشادت و شهامت و استواری ارتشیان سرافراز فرزندان رشید ملت وحافظان تمامیت ارضی و کیان کشور است.

حضور ارتشیان غیور و دلاور در کنار سایر مدافعین کشور و انقلاب در راستای حفظ استقلال و تمامیت ارضی و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که به‌ویژه در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ای تاریخ ساز و آموزنده دارد را رقم زد،اینک با گذشت 38 سال از تصمیم حکیمانه امام خمینی(رحمت الله علیه) ارتش جمهوری اسلامی توانسته است خود را به‌عنوان یک سازمان نظامی مقتدر و تأثیرگذار و امنیت‌آفرین برای مردم و هراس‌ناک برای دشمن مطرح کند.

ارتش امروز در ساختار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از ارکان و استوانه های کارساز و بازدارنده در مسیر مقابله با دشمنی ها و تحقق منافع و اقتدار ملی محسوب گردیده و استقلال و استحکام و مردم دوستی و میهن دوستی ارکان و اعضا این نیروی راهبردی ذیل ارزشها و معنویت نظام جمهوری اسلامی زمینه ساز اعتماد و احترام مضاعف مردم به این عنصر ارزشمند دفاعی و امنیتی گردیده است.

 ضمن تبریک این مناسبت ارزنده به فرماندهان و کارکنان رشید ارتش جمهوری اسلامی امید است با تفضل الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد های نظام و دفاع از کیان کشور و منافع مردم باشیم.

احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی اباد کتول


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .