عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صلاحیت ۲۴۸ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستادر بندرگز مورد تایید قرار گرفت


صلاحیت ۲۴۸ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستادر بندرگز مورد تایید قرار گرفت

صلاحیت ۲۴۸ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستادر بندرگز مورد تایید قرار گرفت

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بندرگز ،علی اصغر میرزایی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز با اشاره به پایان کار  بررسی های  هیات های اجرائی و نظارت شهرستان اظهار داشت: از مجموع ۲۷۰ نفر از داوطلبین حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بندرگز صلاحیت ۲۴۸ نفر مورد تائید قرار گرفت.

 وی افزود: از مجموع ۶۸ نفر ثبت نام شده در ۲ شهر بندرگز و نوکنده تاکنون تعداد ۲ نفر انصراف داده و به استثنا 2 نفر ،  ۶۴ نفر مورد تائید قرارگرفتند .

علی اصغر میرزائی ادامه داد: از مجموع ۲۰۲ نفر داوطلب ثبت نام شده در سطح ۲۴ روستای شهرستان ، تعداد ۷ نفر انصراف داده و ۱۸۴ نفر تائید صلاحیت و  صلاحیت  ۱۱ نفر نیز احراز نگردید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز افزود : داوطلبان تائید صلاحیت شده در شهرها شامل ۵۴ نفر مرد و ۱۰ نفر زن و از ۱۸۴ نفر تائید صلاحیت شدگان روستاهای شهرستان ۱۵۹ نفر مرد و ۲۵ نفر زن می باشند. نکته قابل توجه اینکه  صلاحیت همه بانوان داوطلب شهرو روستا مورد تایید قرار گرفت.

وی ضمن توصیه به داوطلبان و هواداران آنها به پایبندی به اخلاق انتخاباتی و رعایت قانون تصریح کرد: از ۳ تا ۶ اردیبهشت به مدت ۴ روز داوطلبان رد صلاحیت شده روستاها  فرصت دارند تا شکایت خود را به هیات نظارت شهرستان و شهرها نیز به هیات نظارت استان اعلام نمایند.

شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان با جمعیت 46130 نفر دارای ۲ شهر و ۲ روستا با ترکیب شورای ۵ نفره و ۲۲ روستا با ترکیب شورای ۳ نفره می باشد که ۱۴۲ نفر شامل ۸۶ نفرعضو  اصلی و ۵۶ نفر علی البدل انتخاب خواهند شد  و در حدود 3000 نفر نیز واجد شرایط شرکت در انتخابات می باشند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 573
  • کد خبر : 32864