عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در شهرستان ترکمن


جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در شهرستان ترکمن

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در شهرستان ترکمن

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار و جمعی از مسئولین و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان روز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک عید مبعث گفت: وظیفه همه ماست که در توسعه و اشاعه فرهنگ اسلامی خصوصا شاعر و عارف نامی ترکمن که مورد احترام مردم شریف ایران و دنیاست و مایه مباهات و افتخار ماست کوشش کنیم.

وی با اشاره به شخصیت والای شاعر شهیر ترکمن گفت: شخصیت مختومقلی فراغی جامع الاطراف است و در زمینه های مختلف از جمله انسان شناسی، ادبیات، فلسفه، اخلاق و تربیت اسلامی و.. قابل تحلیل و بررسی است. وی در این خصوص برگزاری همایش علمی مختومقلی شناسی در ابعاد مختلف را در کنار همایش بزرگداشت شاعر و عارف نامی ترکمن در سال های آتی پیشنهاد داد.

فیروزی در خصوص برگزاری همایش بزرگداشت شاعر شهیر ترکمن گفت: مردم اساس کار هستند و همه مردم تمام تلاش خود را در برگزاری باشکوه این مراسم انجام دهند و در این راستا بر استفاده از همه هنرمندان، شاعران، اصحاب فرهنگ و هنر که اراده قلبی به این شاعر شهیر دارند تاکید کرد.

فرماندار افزود: در برگزاری این همایش از همه سمن ها و گروه های مردمی و علاقمندان جهت همکاری و مشارکت دعوت بعمل بیاید.

وی تصریح کرد: مختومقلی فراغی به همه مردم تعلق دارد و مورد علاقه مردم است لذا نباید این کار دولتی شود. وظیفه دولت تامین امنیت و هماهنگی و پشتیبانی است طبق سیاست استانداری دبیر همایش برای هماهنگی در بخش دولتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است و از آنجا که منابع دولتی محدود و منابع مردمی نامحدود است این مراسم با هزینه و منابع مردم و علاقمندان برگزار می شود.

 

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در شهرستان ترکمن

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .