عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه مدون کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی در شهرستان آق قلا تدوین می شود

فرماندار آق قلا:

برنامه مدون کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی در شهرستان آق قلا تدوین می شود

برنامه مدون کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی در شهرستان آق قلا تدوین می شود

فرماندار شهرستان آق قلا درجلسه مشترک کارگروه اجتماعی فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی شهرستان از مسئولین کمیته های 8 گانه کارگروه شهرستان خواست ظرف 15 روز برنامه مدون خود را جهت کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی منطقه اعلام کنند.

فرماندار و رئیس کارگروه اجتماعی ، فرهنگی و نائب ریس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این جلسه با تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) و تبیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری ، بر ارائه برنامه مدون توسط مسئولین کمیته های 8 گانه در راستای کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی و تقویت باورهای دینی منطقه و توجه ویژه به کانون خانواده بعنوان پایه و اساس جامعه تاکید کرد.

الیاس هیوه چی بر نقش آموزه های دینی در تربیت فرزندان ، ارائه مشاوره و راهنمایی لازم توسط مراکز مشاوره اشاره کردند و افزودند: بنیان و اساس اکثر آسیب های اجتماعی در جامعه نتیجه ضعف تربیتی خانواده ها است و در نتیجه ضرورت برگزاری کارگاههای آموزشی در مناطق روستایی و شهری با موضوع آسیب های منطقه احساس می شود.

آخوند میرزاعلی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی نیز در این جلسه با گرامیداشت 14 آبان روز فرهنگ عمومی ، به دغدغه های مقام معظم رهبری در باب فرهنگ اشاره کرد و با بیان راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اظهار داشت: باید با شناخت اهداف و نقشه های دشمنان در مقابل آنها ایستاد .

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیگر راههای ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان را تقویت بینش دینی و سیاسی مردم ، برآوردن نیازهای مردم از راههای نامشروع ، گسترش امر به معروف و نهی از منکر و تلاش برای زدودن فقر اقتصادی عنوان کرد.

 

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید از ظرفیت روحانیون و ائمه محترم جمعه و جماعات در بیان معضلات فرهنگی اجتماعی منطقه و آگاهی بخشی در این زمینه استفاده گردد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1116
  • کد خبر : 3318