عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز معلم، روز تجلیل از عشق و ایثار است

صبح امروز در پیام فرماندار شهرستان آق قلا :

روز معلم، روز تجلیل از عشق و ایثار است

روز معلم، روز تجلیل از عشق و ایثار است

 فرماندار شهرستان آق قلا ، روز معلم را روز تجلیل از عشق و ایثار دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ،صبح امروز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه ، فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه "مرتضی مطهری" ، روز معلم و گرامیداشت هفته مقام معلم را به همه فرهنگیان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش تبریک گفت.

 در پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است :

"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ"

آموزش و پرورش و دانشگاه موثرترین نهادهای تعلیم و تربیت و معلمین و اساتید ، مهم ترین رکن ایندو نهاد اند که با تلاش و از خودگذشتگی، روحیه استقلال طلبی ، حفظ هویت ملی ، امید ، نشاط و آینده نگری را به نسل آینده منتقل می کنند . از این روست که ارتقای شأن و جایگاه معلمی و استادی و نهاد تعلیم و تربیت که از دبستان تا دانشگاه را شامل می شود ، نه فقط در راستای تکریم یکی از اقشار و مشاغل ، بلکه با هدف تحکیم پایه های فرزانگی اجتماع و نشأت گرفته از جایگاه والای این دو نهاد مقدس در دین مبین اسلام است .

امروزه نهاد تعلیم و تربیت نقش ها و کارکردهای روزافزونی به خود گرفته که از جمله آن ها ، ایجاد نگرش های نوین در حوزه مهارتی کار و اشتغال است . آموزش و پرورش هم راستا با نظام دانشگاهی ، به همت زنان و مردان فرزانه ای که در کسوت معلمی و استادی ، فرزندان ما را تعلیم می دهند ، می توانند، در رویکردی نوین و با فراگیرکردن آموزش های مهارتی و تربیت نیروی انسانی ماهر و تغییر نگاه خانواده ها و جوانان به مسائل حوزه کار و اشتغال و ترویج اقتصاد دانش بنیان ، نقش موثری در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ایفا نمایند.

در دوران غرورآفرین نظام جمهوری اسلامی ایران ، دولت های مختلف به ویژه دولت "تدبیر و امید" در این حوزه تلاش های فراوان داشته و برای تکریم معلمان ، اساتید ، جامعه بزرگ فرهنگیان و دانشگاهیان ، گام های خوبی برداشته اند . یکی از توفیقات دولت "تدبیر و امید" ، توسعه زیربناهای آموزشی و احداث اماکن رفاهی برای جامعه فرهنگی و دانشگاهی بوده و امید که با گشایش های ایجاد شده، تحولات بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری "روز معلم" را به تمامی معلمان و استادان فرهیخته شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض نموده ، و رجاء واثق دارم این عزیزان همانند ادوار گذشته، نقش مثبتی در رویداد ملی و حساس پیش رو " انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا " خواهند داشت تا از رهگذر عقلانیت و اعتدال ، یک گام دیگر به ساختن ایرانی آباد ، آزاد و سربلند نزدیک شویم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش

شهرستان آق قلا



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 389
  • کد خبر : 33249