عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار علی آبادکتول در شعب اخذ رأی برگزار شد


جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار علی آبادکتول در شعب اخذ رأی برگزار شد

جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار علی آبادکتول در شعب اخذ رأی برگزار شد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخبات علی آباد کتول، جلسه آموزشی و توجيهی نمایندگان فرماندار در انتخابات شهرستان علی آباد کتول باحضوراحمد تجری مفرد فرمانداردر محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندار عمده افراد نماینده فرماندار در انتخابات را مدیران ومعتمدین شاغل در دستگاه‌های دولتی خواند و اظهار داشت: تمام نمایندگان انتخاب‌شده از سوی فرمانداری دارای تجربه‌های کافی و آشنا به برگزاری انتخابات هستند که این امر به برگزاری هر چه بهتر انتخابات کمک خواهد کرد.

تجری مفرد در تشریح وظایف نماینده فرماندار تأکید کرد: برخورداری از توانایی جسمی، شرایط قانونی و عدم وابستگی نسبی و سببی با نامزدها، احساسی عمل نکردن و عدم اعمال گرایش فردی، امانت‌دار بودن و اهتمام جدی به قانون، از جمله ویژگی‌هایی است که نماینده فرماندار باید دارا باشد.

وی با اشاره به الزام آموزش نیروهای انتخاب‌شده، اظهار داشت: مردم برای استفاده از حق خود در انتخابات شرکت می‌کنند و بنابراین باید به خوبی از حقوق مردم حراست شود که در این رابطه، آموزش نیروهای انتخاب‌شده بسیار مهم است و اشراف کامل بر مسائل و قوانین به عهده معتمدین و نمایندگان انتخاب شده از سوی فرمانداری است.

در ادامه دکترزنگانه معاون وقائم مقام ستاد انتخابات شهرستان شرح وظایف نمایندگان فرماندار ارائه و در پایان، نمایندگان فرماندار با روند برگزاری انتخابات، شرح وظایف مربوطه و مسئولیت‌های خود آشنا شدند.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .