عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد


سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بندرگز، سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست علی اصغر میرزائی فرماندار و با حضور مسوولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری بندرگز برگزار گردید.

علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با اهمیت و جایگاه انتخابات خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند : انتخابات یک تکلیف الهی است، آحاد ملت از انتخابات بعنوان یک نعمت الهی پاسداری کنند.

میرزایی با توجه به‌حق الناس بودن رأی مردم، افزود: صیانت از آرای مردم از اصلی‌ترین وظایف مسئولان و دست اندرکاران امر انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با توجه به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات از حساسیت ها و حجم کار بیشتر سخن گفت و خواستار نهایت دقت، پیگیری و بروزرسانی امورات، رعایت و اجرای دستورالعملهای انتخاباتی در چارچوب قانون گردید.

فرماندار بندرگز اظهار داشت: در برگزاری انتخابات بيش از هرچيزي، برنامه ریزی درست، آمادگی و تسلط کامل بر کار و تعامل تاکيد كرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همچنین اجرای برنامه ها در راستای ایجاد شور و نشاط و حضورحداکثری در پای صندوقهای رای ، قانونمداری،امانتداری و بی طرفی را از اهداف و برنامه های ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل همه دست اندرکاران یک انتخابات رقابتی ، سالم و قانونی ،پرشور و نشاطی را در روز 29 اردیبهشت شاهد باشیم .


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 450
  • کد خبر : 33880