عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون 71 نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر گنبدکاووس انصراف دادند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

تاکنون 71 نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر گنبدکاووس انصراف دادند

تاکنون 71 نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر گنبدکاووس انصراف دادند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس در همایش جوانان و انتخابات که به مناسبت هفته جوان در پردیس دانشگاهی شمس گنبدکاووس با حضور مشاور جوان استاندار برگزار شد اظهار داشت: کشورهای دنیا منتظرند میزان مشارکت مردم ایران را در انتخابات ببینند و به اندازه ای که میزان مشارکت بالاتر باشد به همان اندازه دنیا به ما توجه می‌کند و براقتدار نظام در دنیا افزوده می شود .
عبدالقدیرکریمی افزود: شرکت حداکثری مردم در انتخابات موجب می‎شود مجموعه دولت با اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری در حوزه داخلی و خارجی اقدام کنند . وی تصریح کرد: چه ظرفیتی بالاتر ازاینکه انتخابات به اقتدار و پایداری و تثبیت نظام کمک می کند وی افزود: مهم‌ترین و اساسی‌ترین و کلیدی‌ترین نکته انتخابات این است که مردم میهن اسلامی با وجود همه گلایه‌ها، انتظارات و توقعات بجا برای ارتقاء شان و جایگاه و عظمت کشور و سرنوشت خود در انتخابات شرکت می‌کنند.
وی با برشمردن دلایل شرکت مردم به ویژه جوانان در انتخابات اظهار داشت: یکی از ظرفیتهای انتخابات ارتقای چشمگیر دانش و آگاهی جوانان درایام انتخابات است.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: در این دوره، انتخابات شورای شهر گنبدکاووس، به همراه علی‌آبادکتول، گرگان و بندرترکمن به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که این اننخابات برای فرمانداری ویژه و کمیته فناوری و مسئولان از لحاظ زیرساخت‌ها، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وظیفه سنگینی است اما حسن آن این است که 15 دقیقه پس از پایان قانونی انتخابات، نتایج اعلام خواهد شد.
وی تصریح کرد: شما جوانان با توجه به احاطه به فضای مجازی و اطلاعات نرم افزاری، به راحتی می‌توانید آموزش الکترونیکی را ارائه دهید.
وی در پاسخ به یکی از دانشجویان برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی در روز 29 اردیبهشت اظهار کرد: همه تدابیر و پیش‌بینی‌ها برای جلوگیری از هرگونه اشتباه انجام شده است.
کریمی گفت: در روز انتخابات 274 شعبه اخذ رای و نزدیک به 4 هزار و 400 نفر در قالب هیئت‌های نظارت، اجرائی و بازرسی، اعضای صندوق و شعبه برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند آمادگی کامل دارند.
وی افزود: تاکنون 71 نفر از نامزدهای شورای شهر گنبدکاووس انصراف و 2 نفر نیز احراز صلاحیت نشدند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: اگر انتخابات از حوزه سیاسی کشور حذف شود, انگیزه ها کاهش و فضای سیاسی کشور سرد و بی‌روح و احزاب و تشکل‌ها تضعیف و یا حتی تعطیل و نابود خواهد شد و یکی از جدی ترین ظرفیت انتخابات، تقویت احزاب و تشکل‌ها است
معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش بسیار تعیین‌کننده در رشد و تعالی دستگاه‌های اداری دارد و روابط عمومی‌ها حلقه اتصال مهم بین مردم و دستگاه‌های اداری است. و فضاهای مجازی سایتها و کانالها در حوزه های مختلف کمک کرده است.
مشاور استاندار گلستان نیز در این همایش با گرامیداشت هفته جوان با اشاره به مطالبات جوانان استان در حوزه های مختلف اظهار داشت: دولت مدافع سازمانهای مردم نهاد است مهدی صفایی گفت:اکنون که شهر گنبدکاووس می‌خواهد به عنوان شهر صنایع دستی و شهر وحدت اقوام معرفی شود بهتر است که جوانان از فضای مجازی در جهت طرح مطالبات خود استفاده کنند.
وی اشتغال دانش بنیان را یکی از ظرفیتهای تولید اشتغال عنوان کرد وگفت: خوشحالیم که مرکز رشد واحدهای فناور شرق استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس دایر شده و شاهد استقرار شعبات مرکز رشد در مراکز دانشگاهی از جمله پردیس شمس هستیم.

تاکنون 71 نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر گنبدکاووس انصراف دادند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 409
  • کد خبر : 34020