عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشارکت 50 هزار نفری/ رکورد 40 ساله انتخابات شهرستان کردکوی

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات کردکوی خبر داد:

مشارکت 50 هزار نفری/ رکورد 40 ساله انتخابات شهرستان کردکوی

مشارکت 50 هزار نفری/ رکورد 40 ساله انتخابات شهرستان کردکوی
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات کردکوی گفت: میزان مشارکت مردم کردکوی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نسبت به انتخابات سال 92 قریب به 12 درصد افزایش یافته است.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، مجتبی جمالی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رأی اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 حدود 44 هزار و 600 نفر بوده که در انتخابات 29 اردیبهشت، این میزان مشارکت به حدود 50 هزار نفر افزایش یافت. وی خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در این دوره نسبت به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که 38 هزار و 900 نفر بوده نیز از رشد 28 درصدی درصدی برخوردار است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان در پایان افزود؛ حضور آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق های رای و خلق حماسه 29اردیبهشت، بیش از هر چیز، پیروزی قاطع ملت و تجدید میثاق با نظام و مصداق واقعی حماسه سیاسی است.
وی در پایان افزود؛ این حضور با شکوه از سوی دیگر ، اجابت فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی و نمادی از مردم سالاری بوده که برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار کشور عزیزمان افزود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .