عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیات امنایی شدن مدارس با رعایت عدالت آموزش توسعه یابد

فرماندار در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا:

هیات امنایی شدن مدارس با رعایت عدالت آموزش توسعه یابد

هیات امنایی شدن مدارس با رعایت عدالت آموزش توسعه یابد

 فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه واگذاری امور مدارس به مردم ، فرصت مناسبی را برای بهسازی و توسعه فضای آموزشی بوجود می آورد ، گفت : هیات امنایی شدن مدارس با رعایت عدالت آموزشی در شهرستان توسعه یابد.

صبح امروز چهارشنبه 10 خرداد ماه، سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "حاج عبدالرزاق آخوند رهبر" امام جمعه محترم و اعضای این شوراء در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن ماه نزول رحمت الهی و بهار قرآن ، ماه رمضان را فرصت مناسبی برای خودسازی و تقرب به درگاه پروردگار متعال بیان کرد.

وی ضمن اشاره به حضور پرشور و مشارکت 84 درصدی مردم شهرستان آق قلا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از خانواده بزرگ آموزش و پرورش و قشر فرهیخته معلمان در کمک به آگاهی بخشی جامعه برای حضور حماسی و انتخاب اصلح و برگزاری این رویداد مهم با حضور فعال در هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی شهرستان ، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا ، دانش محور شدن کتب درسی ، پژوهش محوری و مهارت افزایی را 3 اصل مهم در توسعه و تحول آموزشی بیان کرد و افزود : اگر به دنبال تحول در سیستم آموزشی هستیم باید دانش توانایی و استفاده از ابزار و محیط را بیاموزیم و گسترش دهیم زیرا این دانش است که رفتار ما را تصحیح می کند و در پژوهش محوری بودن نیز باید فرصت مطالعه به معلمان و دانش آموزان فراهم شود و از اصول مهم دیگر در تحول آموزشی باید نگاه ما ، بازار محوری و مهارت افزائی باشد.

"ضمیر" در خاتمه سخنان خود بر فرهنگ سازی در خصوص استفاده والدین از سرویس مدارس مورد تائید و دارای مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح برای جابجایی دانش آموزان تاکید کرد.

 

هیات امنایی شدن مدارس با رعایت عدالت آموزش توسعه یابد

 

هیات امنایی شدن مدارس با رعایت عدالت آموزش توسعه یابد

 

هیات امنایی شدن مدارس با رعایت عدالت آموزش توسعه یابد



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 668
  • کد خبر : 34447