عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن

برگزاری جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن

 جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن با محوریت برگزاری جشنواره قرآنی ، راه اندازی پارک بانوان و شناسایی و پیشگیری از آسیب اجتماعی طلاق در شهرستان امروز با حضور فیروزی فرماندار، شیرنگی معاون فرماندار و سایر اعضای کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار گفت: با توجه به اینکه بانوان راغب به مشارکت در فعالیت های اجتماعی و استفاده از حقوق شهروندی و قابلیتهای خود در عرصه های مختلف جامعه هستند فضای کارگروه فضای خوب و پویایی است.
وی با اشاره به جایگاه زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: با مقایسه جایگاه زنان قبل و بعد از انقلاب می بینیم که بعد از انقلاب حضور بانوان در عرصه های مختلف پررنگ شده و این مشارکت روز به روز در حال افزایش است.
فرماندار با اشاره به موضوع برگزاری جشنوهره قرآنی در شهرستان افزود: ما مسلمان هستیم و مبنای همه اعمال و رفتار ما بایستی قرآن باشد و اگر در این حوزه فعالیت های مستمری را دنبال کنیم قطعا جامعه به سمت سلامتی و آرامش بیشتر حرکت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: اگر در جامعه قرآنی عمل کنیم و فقط به قرائت قران بسنده نکنیم و در معنا و مفهوم آیات تعمق کنیم بسیاری از آسیب های اجتماعی موجود کمتر خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به مساله طلاق به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی افزود: همه ما به لحاظ دینی مسئول هستیم و نمی توانیم نسبت به این موضوع بی توجه باشیم لذا با تفکر و تعمق و برنامه ریزی از طریق برگزاری دوره های آموزشی، مشاوره و .. بایستی در جهت کاهش این آسیب در اجتماع گام برداریم.
فرماندار همچنین در خصوص پارک بانوان گفت: با حفظ عفاف و حجاب و رعایت مسائل ارزشی در جامعه راه اندازی پارک بانوان در شهرستان اقدام مهمی است که به سلامت بانوان کمک شایان توجهی می کند.

برگزاری جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .